کد خبر : 1767838 | 23 تیر 1400 ساعت 13:23 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکستگی دنده‌ها؛

وحشت مگوایر برای جان پدرش در جریان هجوم به ومبلی

پدر هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، یکی از کسانی بود که در جریان یورش هواداران بدون بلیت انگلیسی به ومبلی لندن در جریان بازی فینال یورو 2020 آسیب دید.

وحشت مگوایر برای جان پدرش در جریان هجوم به ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر فاش کرده است که پدرش در جریان هجوم تماشاگران بدون بلیت به ومبلی لندن آسیب دیده و مشکوک به شکستگی دنده‌هاست.

روز یکشنبه هزاران هوادار ناامیدانه به ورزشگاه ومبلی حمله کردند تا زمانی که انگلیس در فینال یورو 2020 به مصاف ایتالیا می رود، در ورزشگاه حاضر باشند، به این امید که تیم گرت ساوت گیت پس از 55 سال اولین جام بزرگ خود را به دست آورد.

اما این هجوم وحشیانه که به درگیری با پلیس و دیگر تماشاگران حاضر در ورزشگاه منجر شد، باعث شد تا آلن، پدر مدافع میانی سه شیرها، در هرج و مرج و درگیری های درون استادیوم گیر بیافتد.

 

1622994

 

پدر هری مگوایر که حسابداری 56 ساله است پس از آنکه طرفدارانی که از طریق ورودی معلولین به داخل ورزشگاه نفوذ کرده بودند از روی هر کسی که قصد داشت مانعشان شود با خشونت عبور کردند، به زمین پرتاب شد و اکنون به نظر می رسد که از دو ناحیه دچار شکستگی دنده ها شده است.


کنت شپرد، مدیر برنامه های مگوایر، نیز هنگامی که می خواست به سمت صندلی خود در منطقه مخصوص به خانواده های بازیکنان در سمت چپ تونل ورزشگاه برود، زیر دست و پای تماشاگران متخلف ماند.

مگوایر می گوید که او و پدرش از این ماجرا شوکه شده اند و او خدا را شکر می کند که فرزندانش در این بازی در ورزشگاه حضور نداشتند.

 

1622998

 

1622997

 

مگوایر درباره اتفاقی که برای پدرش افتاد گفت: "این اصلا تجربه خوبی نیست. حسابی او را شوکه کرده است. اما او خوش شانس بود که مثل بقیه بازی هایی که به ورزشگاه می آید خواهر زاده ام یا یکی از فرزاندانم را مطابق معمول روی دوش نگرفته بود.

پدرم وسط هجوم گیر افتاده بود. من زیاد با او صحبت نکرده ام اما خوشحالم که فرزندانم به بازی نرفتند.

خدا را شکر می کنم که چنین اتفاقی نیفتاد زیرا می توانست اتفاقی بسیار جدی باشد."

 

1622996

 

پدر مگوایر علی رغم اینکه پس از این حادثه به شدت درد داشت، اما به دنبال درمان پزشکی نرفت چرا که نمی خواست فرصت تماشای بزرگترین و مهمترین بازی زندگی پسرش را از دست بدهد.

 

مگوایر اضافه کرد: "ترسناک بود. پدرم گفت که ترسیده بود و من نمی خواهم که هیچکس هرگز در یک مسابقه فوتبال چنین چیزی را تجربه کند. پس از آن حادثه به خاطر دنده های آسیب دیده اش در تنفس مشکل داشت اما از آن آدم هایی نیست که زیاد ماجرا را بزرگش کند."

 

1622992

 

مگوایر بعداً تصویری از خود و خانواده اش پس از شکست در فینال در توییتر منتشر کرد و از هواداران برای حمایت هایشان تشکر کرد.

 

 

دیدگاه‌ها