کد خبر : 1767909 | 23 تیر 1400 ساعت 18:14 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلانتری: این موفقیت با حکمت خداوند بود

اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی، صدر نشین لیگ آزادگان گفت و گو کرد.

کلانتری: این موفقیت با حکمت خداوند بود

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی در هفته‌های اخیر نتیج بسیار خوبی گرفته و با شکست دو تیم مدعی یعنی هوادار و شاهین بوشهر توانست صدر نشین شود و حالا در یک قدمی صعود قرار دارد. اصغر کلانتری سرمربی این تیم با خبرنگار "ورزش سه" گفت و گو کرد که آن را می‌خوانید.

 

او در خصوص شرایط صعودشان به لیگ‌برتر گفت: صعودمان قطعی نیست و یک بازی در پیش داریم. ما قبل از بازی با شاهین هم با بچه ها صحبت کردیم و گفتیم وقتی صعود ما قطعی می‌شود که دو برد بیاوریم. برد شاهین را آورده‌ایم شکر خدا و بازی بعدی با گل ریحان است و باید تلاش کنیم این بازی هم ببریم. 

 

او درباره این‌که با گل ریحانی قعر جدولی بازی خواهند کرد گفت:اصلا مسئله الان آخر جدول و اول جدول نیست. هرکسی یک انگیره ای برای خودش دارد. ما نمی‌توانیم بگوییم بخاطر اینکه تیم گل ریحان سقوط کرده راحت می‌توانیم ببریم. اصلا اینطور نیست. بالاخره فوتبال است. ما با یک دیدی به گل ریحان نگاه می‌کنیم که یک فینال برای ما است. انگار یک فینال جام حذفی است که باید قطعا ببریم. بخاطر همین هم تمرین می‌کنیم، ذهنیت‌مان خوب است و انشالله پرقدرت آمادگی‌مان را حفظ کنیم‌ و بتوانیم پیروز بشویم.

 

کلانتری در خصوص پیروزی برابر شاهین گفت: شاید یک عده فکر نمی‌کردند ما بتوانیم این تیم را با نتیجه ۳-۰ ببریم ولی خب چون واقعا عزم بچه‌ها جزم بود و می‌خواستند ببرند و خوب تمرین کرده بودند و همه شرایط برد را برای خودشان فراهم کرده بودند باعث شد که ما این بازی را ببریم آن هم با نتیجه ۳-۰. شاهین هم تیم خوبی بود و از ارزش‌ های آنها هم کم نمی‌شود ولی بچه های ما واقعا خیلی بهتر از شاهین بازی میکردند.

 

او ادامه داد: در کل تنها چیزی که فکر و ذکرمان را مشغول کرده و داریم برای آن برنامه ریزی می‌کنیم فقط بازی با گل ریحان است. ما این ماموریت را داشتیم و تا الان خدا هم کنار تیم بوده و همه مجموعه تلاش کردند و در این شرایط به اینجا رسیدیم و تمام فکر و ذکرمان است که این بازی تمام شود و بعد از آن وقت هست برای آینده تصمیم گیری شود.

 

کلانتری که در سقوط فجر به دسته اول نیز این تیم را همراهی می‌کرد عنوان کرد: بله. آن سال هم که رفتیم تیم سقوط کرده بود سال بعدش من سرمربی‌شان شدم و از حاج آقا جعفری مدیرعامل وقت فجر که ایشان بنیان گذار تیم فجر است برای تیم فجر خیلی زحمت کشیدند و همان سال هم خدا کمک کرد و باز به بازی پلی آف با آلومینیوم هرمزگان که در رفت و برگشت ۶-۰ توانستیم این تیم را شکست بدهیم و برویم برای لیگ برتر.

 

کلانتری درباره شرایط فشرده جدول گفت: از پنج شش هفته پیش تا الان حدود ده تیم بودند که برای صعود تلاش میکردند. هر هفته که گذشت یکی دو تا از تیم ها ‌کم شد. خدا رو شکر ما تا روز آخر هم مدعی صعود بودیم و کار سختی خاص خودش را داشت. به این راحتی بچه ها این امتیازات را نگرفتند. واقعا سختی کشیدند. همان روزهایی هم که ما سه باخت پشت سر هم آوردیم این سه باخت باعث ناامیدی ما نشد. مدیریت کردیم. بازیکنان ما جوان ‌های باغیرت و باشرفی بودند. مدیریت کردیم و با آنها صحبت کردیم و همه را به آینده امیدوار میکردیم. از اول همه مجموعه دنبال این بودیم که لیگ برتری شویم. یک قدم دیگر مانده و یک قدم هم با تمام وجود جلو میرویم و انشالله که این اتفاق بیفتد.

 

سرمربی فجر راجع به روزهای خوب و بدش در این تیم اشاره کرد: بدترین خاطره ای که داشتم مصدومیت دو سه تا از بازیکنان بود. خیلی ناراحت کننده بود‌. مصدومیتی که ما داشتیم الوان زاده بود که سه چهار هفته بود که من به تیم آمده بودم رباط پاره کرد. همچنین احسان گنجی بود که در دو مقطع مصدومیت داشت و خیلی برای ما سخت شد. آقای شاهین سپهری بود که مصدوم شد و این ها مصدوم هایی بودند که کلا از تیم ما کنار رفتند و مصدومیتشان باعث شد نتوانند تمرین کنند و ناراحت شدم که در آن مقطع آماده و باانگیزه بودند و مصدوم شدند. از باخت هایی که آوردیم و نتیجه نیاوردیم ناراحت نیستم. خوشحالی ام هم این است امسال در این مجموعه و با این بازیکنان قرار گرفتم و در این تیم با بازیکنان با شرف و با اخلاق هستم و همه چیزشان را برای این تیم گذاشتند.

 

کلانتری اضافه کرد:من حدود هشت فصل فجر بودم و در تیم هایی مثل مس رفسنجان و فولاد یزد هم کار کردم حتی در لیگ دو هم حضور داشتم و دوباره به فجر برگشتم.

 

او درباره اتفاقاتی که باعث شد به فجر برگردد گفت: خداوند گاهی یک چیزهایی را کنار هم می‌گذارد که فقط خودش می‌داند چه حکمتی دارد و من فکر نمی‌کردم به فجر بیایم چرا که قرارداد با آقای مهابادی بسته بودند و کار تمام شده بود که ایشان به تیم جوانان رفتند و تصمیم بر این شد به تیم برگردم و هواداران هم استقبال کردند و الان هم مدعی صعود هستیم.

 

من درپایان می‌خواهم به هواداران بگویم کار تمام شده نیست و یک بازی دیگر داریم که باید در آن محکم قدم برداریم و پیروز شویم. از آن‌ها می‌خواهم برای‌مان دعا کنند که بتوانیم صعود کنیم و در این راه هم هرکس به فجر کمک کرده از او ممنون هستم.

دیدگاه‌ها