کد خبر : 1767948 | 23 تیر 1400 ساعت 21:40 | 68.4K بازدید | 4 دیدگاه

چند نکته مهم درباره پدری گونزالس

پدیده‌ای که می‌خواهد رهبر خط هافبک بارسا باشد

پدری طی یک فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا داشته است.

پدیده‌ای که می‌خواهد رهبر خط هافبک بارسا باشد

به گزارش "ورزش سه"، پدری در تابستان گذشته بدون هیاهوی زیاد از لاس پالماس جدا شد و به نوکمپ آمد. با این حال او در اولین فصل حضور خود در بارسلونا عملکردی خیره کننده داشته است. او حالا به عنوان یک استعداد عجیب و غریب شناخته می شود اما در عین حال شاید برای نام بردن از او به عنوان یک ستاره برجسته و تعیین کننده کمی زود باشد چرا که این بازیکن خیلی جوان است.

 

 

1590621

 

 

نکته جالب این که هیچ کس به اندازه پدری در فصل گذشته برای تیم کاتالانی به میدان نرفت؛ موضوعی که نشان از اعتماد فوق‌العاده بالای رونالد کومان به او دارد. او فصل گذشته 37 بازی برای بارسا انجام داد که در 28 مورد آن ها به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور پیدا کرد؛ تنها مسابقه ای که پدری در آن حضور نداشت دیدار پایانی لالیگا برابر ایبار بود که البته یک بازی تقریبا تشریفاتی برای بارسا به شمار می آمد.

 

نکته قابل توجه دیگر این که لیونل مسی نیز به این ستاره جوان اعتماد زیادی نشان داده و از همکاری بالای این دو در فصل گذشته می توان به این موضوع پی برد. اما این ارتباط خوب فقط با لیونل مسی محدود نبوده و پدری با دیگر ستاره های بارسلونا نیز به خوبی هماهنگ شده است.

 

پدری در رقابت‌های فصل گذشته موفق شد مجموعا آمار سه گل و سه پاس گل را به ثبت برساند و در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو یک رکورد ویژه را به ثبت رساند؛ جایی که به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که توانسته در یک مسابقه آمار یک گل و یک پاس گل را ثبت نماید. او در سن 18 سال و 42 روزگی این مهم را رقم زد.

 

شکی نیست که پدری می تواند در سال های آینده به رهبر خط هافبک بارسلونا تبدیل شود، همینطور تیم ملی اسپانیا؛ جایی که او در همین رقابت های یورو 2020 نیز نمایش هایی قابل توجه را از خود ارائه داد.
اتفاقی که حتی باعث تحسین سرمربی تیم ملی اسپانیا از او شد و لوئیس انریکه بعد از شکست تیمش در نیمه نهایی مقابل ایتالیا گفت: " هرگز عملکردی شبیه به چیزی که پدری ارائه می دهد، ندیده ام."

 

 

1618008

 

 

اما پدری چگونه به این سرعت به بازیکنی این چنین فوق‌العاده تبدیل شد؟
پدری در نوامبر 2002 در تگوئسته، شهری در جزیره تنریف، متولد شد؛ او اولین گام های فوتبال خود را در رده های جوانان باشگاه زادگاه خود برداشت. جایی که توانایی بالای او در همان تیم محلی نیز به وضوح قابل مشاهده بود، اگرچه در تنریف در ابتدا او را بسیار کوچک و لاغر می دانستند.

 

با وجود علاقه باشگاه تنریف به پدری، او نهایتا به یوونتود لاگونا ملحق شد؛ باشگاهی که به لحاظ پرورش دادن استعدادها شهرت داشت. نانو مسا از ایبار و سامو پرز از رئال وایادولید جزو بازیکنانی هستند که  از این باشگاه رشد کرده و سپس راهی لالیگا شدند.

 

در طول سه سال حضور در این باشگاه پدری مهارت های خود را پرورش داد و همین موضوع باعث شد که اخباری در رابطه با استعداد بالای او پخش شود. در بهار 2018 او که تنها 15 سال سن داشت در تست های باشگاه رئال مادرید حاضر شد اما لوس بلانکوس او را قبول نکرد تا نهایتا پدری در ماه می 2018 راهی لاس پالماس شود.

 

پدری برای بازی در تیم جوانان لاس پالماس جذب شد و در طول فصل 19-2018 توانایی‌های خود را بهبود بخشید و یاد گرفت که چگونه در موقعیت های مختلف خط حمله بازی کند. با این حال درخشش پدری به قدری بود که او مورد توجه پپه مل قرار گرفت و توانست به تیم اصلی باشگاه راه پیدا کند. او اولین بازی خود را برای تیم اول باشگاه در 18 آگوست و در جریان شکست  1-0 لاس پالماس مقابل اوئسکا انجام داد؛ جایی که پدری با پیراهن شماره 28 به میدان رفت و نکته جالب تر این که او در آن مسابقه تنها 16 سال و 8 ماه و 24 روز سن داشت.

 

 

1602974

 

 

طولی نکشید که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی خواهان جذب این پدیده جوان شدند اما نهایتا بارسلونا در سال 2019 به شکل رسمی او را به خدمت گرفت و اعلام کرد که پدری بعد از پایان فصل 20-2019 به آن ها ملحق خواهد شد تا دوران فوق‌العاده او در لاس پالماس به پایان برسد؛ جایی که او قطعا اولین فصل حضور خود در فوتبال بزرگسالان را فراموش نخواهد کرد چرا که عملکردی عالی در لاس پالماس داشت و سه گل برای این تیم به ثمر رساند و هفت پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

 

به نظر می رسد که بسیاری شیفته عملکرد پدری شده اند و در مورد آینده این بازیکن هیجان زیادی وجود دارد. همچنین هواداران بارسلونا نیز حالا به خوبی از کیفیت بالای پدری باخبر هستند. از طرفی در فصول اخیر بازیکنان دیگری نظیر ریکی پویج، رونالد آرائوخو و آنسو فاتی نیز از بارسا رشد کرده اند که نشان می دهد این باشگاه اعتقاد زیادی به پرورش جوانان دارد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها