کد خبر : 1768237 | 25 تیر 1400 ساعت 13:40 | 154.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهلت 47 روزه برای بارسلونا

عقب‌نشینی رئیس؛ مسی غایب بزرگ بارسا در لالیگا!

با وجود انتشار خبر تمدید مسی، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا حاضر نشد در مورد زمان دقیق رسمی شدن تمدید قرارداد این فوق ستاره حرف بزند.

عقب‌نشینی رئیس؛ مسی غایب بزرگ بارسا در لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش رسانه های کاتالونیا خبر از توافق اولیه بین بارسلونا و لیونل مسی برای تمدید قرارداد دادند.

 

 

1623205

 

 

بر این اساس لیونل مسی که از 2 هفته پیش بازیکن آزاد است حاضر شده قراردادش را تا 2026 تمدید کند و 5 سال دیگر نیز به بارسا متعهد شود. خبری بسیار خوب برای دوست داران بارسلونا ولی شب گذشته خوان لاپورتا رئیس بارسا حاضر نشد در مورد اعلام زمان رسمی شدن تمدید مسی شفاف سازی کند.

بارسلونا برای تمدید با مسی ابتدا نیاز به فروش چندین بازیکن خود و کسر دستمزد بسیاری از ستاره هایش دارد و تا زمانی که این مشکل حل نشود، مسی تبدیل به بازیکن بارسا نخواهد شد. باشگاه کاتالان هنوز نتوانسته نام 4 خرید جدید خود را نیز به فهرست اضافه کند.

 

 

1619937

 

 

لاپورتا در مورد تمدید مسی به خبرنگاران گفت:« مسی؟ پیامی که فرستادیم در واقع هدفش اسوده خاطر کردن هواداران بود. هنوز چیزی رسمی نشده ولی شرایط به خوبی و در مسیر درستش پیش می رود و می خواستیم به هواداران بگوییم که مسی ماندن خواهد بود. با صبوری همه چیز حل می شود.»

 

لاپورتا ادامه داد:« در نیمه های تابستان خوشبینم که بتوانیم اخبار خوش تکمیلی را به هواداران بدهیم و در همین زمینه است که سخت تلاش می کنیم. امیدوارم مسی بتواند از ابتدای لالیگا ما را همراهی کند.»

 

 

1617973

 

 

لالیگا از یک ماه دیگر شروع خواهد شد و بارسلونا تا 1 سپتامبر(10 شهریور) فرصت دارد تا بودجه دستمزدهایش را به سقف تعیین شده لالیگا نزدیک کرده و بتواند تمدید با مسی را نهایی کند.

 

دیدگاه‌ها