کد خبر : 1768505 | 26 تیر 1400 ساعت 17:23 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

با صدور آرای کمیته انضباطی؛

فرصت 2 روزه برای گل گهر و آلومینیوم

کمیته انضباطی آرای مربوط به دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام کرد.

فرصت 2 روزه برای گل گهر و آلومینیوم

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شاگردان منصوریان و امیرقلعه نویی در شرایطی در سیرجان با برتری 3 بر 1 گل گهر خاتمه یافت که شاهد حواشی ای در این مسابقه بودیم و حالا کمیته انضباطی پس از بررسی اتفاقات بازی به شرح زیر آرای این مسابقه را صادر کرده و فرصت 2 روزه ای در اختیار باشگاه آلومینیوم قرار داده تا دفاعیه خودشان را در مورد رفتار منصوریان و پورحمیدی به کمیته انضباطی ارسال کنند.

 


متن این حکم به شرح زیر است:
* دیدار تیم های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد که از سوی علیرضا منصوریان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه(داور) رخ داد.
*کمیته انضباطی اعلام کرد علیرضا منصوریان ظرف مدت حداکثر ۲ روز چنانچه دفاعیه ای دارد به این کمیته ارسال کند.
*از سوی حسن پور حمیدی، بازیکن، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه(داور) رخ داد که منجر به اخراجش شد. کمیته انضباطی اعلام کرد وی ظرف مدت حداکثر ۲ روز چنانچه دفاعیه ای دارد به این کمیته ارسال کند.
*کمیته انضباطی اعلام کرد تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از داشتن ۶ اخطار،چنانچه دفاعیه ای دارد ظرف مدت حداکثر ۲ روز به این کمیته ارسال کند.

دیدگاه‌ها