کد خبر : 1768576 | 26 تیر 1400 ساعت 23:02 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

فیکایو توموری:

امیدوارم بخشی از تیم‌ملی‌ انگلیس در جام‌جهانی باشم

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، ابراز امیدواری کرد که در رقابت های جام جهانی قطر برای تیم ملی این کشورش به میدان برود.

امیدوارم بخشی از تیم‌ملی‌ انگلیس در جام‌جهانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، فیکایو توموری در ابتدا به عنوان بازیکن قرضی به میلان پیوست و بعد از عملکرد خوب او در رقابت‌های فصل گذشته باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت که قرارداد این مدافع انگلیسی را به شکل دائمی در بیاورد و نهایتاً این اتفاق با پرداخت 25 میلیون پوند توسط میلان به چلسی نهایی شد.

 

توموری می‌داند که در رقابت های فصل آینده انتظارات از او بیش از قبل خواهد بود. این مدافع جوان در این رابطه گفت: "هیچ فشاری روی من وجود ندارد و اعتماد به نفس زیادی نیز دارم. همه در اینجا به من کمک می‌کنند و این یک پروژه بسیار خوب است.

 

 

1624263

 

 

همه از روز اول به خوبی از من استقبال کردند. این یک باشگاه عالی است، با امکانات تمرینی استثنایی. همه چیز برای رشد و پیروزی وجود دارد؛ این یک رویاست.
هیچ چیز غیرممکن نیست، ما برای پیروزی بازی می کنیم. ما یک تیم جوان داریم و در حال پیشرفت هستیم. فصل گذشته دوم شدیم و این بدان معناست که در مسیر درستی قرار داریم. ما باید گام به گام اینگونه ادامه دهیم."

 

توموری درباره شکست انگلیس در فینال یورو مقابل ایتالیا و همچنین شانس خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر نیز گفت: "در بازی فینال ما ابتدا از ایتالیا پیش افتاده و شرایط خوب به نظر می‌رسید اما در طول بازی ایتالیا نمایش قدرتمندی را از خود ارائه داد. حالا ما باید ذهنیت یکسانی داشته باشیم و روی جام جهانی تمرکز کنیم و همچنین از این تجربه برای پیشرفت کردن استفاده نماییم. من هم امیدوارم که بخشی از تیم ملی انگلیس در جام جهانی باشم و این هدف من است‌."

 

 

1622767

دیدگاه‌ها