کد خبر : 1768807 | 28 تیر 1400 ساعت 11:20 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب پاداش میلیاردی سپاهان برای ماشین سازی

یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی، شایعه اختصاص پاداش از سوی سپاهان به این باشگاه را تکذیب کرد.

تکذیب پاداش میلیاردی سپاهان برای ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون بحث پاداش از سوی باشگاه سپاهان برای سه حریف پرسپولیس مطرح شده بود. موضوعی که حتی در برخی رسانه های غیررسمی نیز مطرح شد تا اینکه سرانجام مالک باشگاه ماشین سازی به آن واکنش نشان داد.

 

قربانی در حاشیه تمرین سبزپوشان در پاسخ به سوالی درباره شایعه پرداخت پاداش از سوی طلایی پوشان اصغهانی با تعجب گفت: باشگاه سپاهان؟ من در بازی با سپاهان هم این پاداش را اعلام کردم و این مصوبه هیئت مدیره بود. باتوجه به اینکه می‌دانیم در وضعیت کنونی جدول، شائبه زیادی درباره تیمهای پایین جدول هست، ما این پاداش را در نظر گرفتیم تا شاهد دیداری جوانمردانه از سوی باشگاه ماشین سازی باشیم.

 

وی افزود: خوشبختانه در بازی با سپاهان همه دیدند که علی رغم همه شایعات، با جان و دل بازی کردیم و این بار هم چنین پاداشی را اعلام کردیم و استاندار محترم آذربایجان شرقی نیز وعده دادند که مساعدت کنند.

 

قربانی با اشاره به رقم پاداش عنوان کرد: هیچ بحث و حاشیه دیگری نیست و صرفا به این خاطر است که بازی جوانمردانه از سوی تیم ما صورت بگیرد. مشابه همان رقم دو میلیاردی (ریال) بازی سپاهان است و اگر ببرند ما همین رقم را تقدیم خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها