کد خبر : 1770575 | 04 مرداد 1400 ساعت 21:04 | 45.5K بازدید | 6 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بایرن مونیخ

ممکن است در فصل تابستان شاهد انتقال تیمو ورنر، ستاره جوان چلسی به بایرن مونیخ باشیم.

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"،  برخی نشریات انگلیسی خبر از احتمال بازگشت تیمو ورنر به بوندسلیگا و البته انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ داده بودند. بایرن به دنبال یک گزینه جانشین برای رابرت لواندوفسکی بوده و تیمو ورنر، مهاجم جوان چلسی را برای فصل بعد در نظر گرفته است. ستاره لهستانی بایرن که اکنون 32 ساله است، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد داشته و البته دیگر کم کم بازیکنی پا به سن گذاشته محسوب می شود.

 

1627613

 

چلسی در تابستان گذشته با پرداخت هزینه ای در حدود 45 میلیون پوند تیمو ورنر را جذب کرد و البته این ستاره آلمانی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق به برآورده کردن انتظارات نشد. تیمو ورنر فصل را با زدن 12 گل و ارسال 15 پاس گل در 52 مسابقه تمام کرد و البته بارها به علت فرصت سوزی های عجیب خود مورد انتقاد قرار گرفت.

 

چلسی برای حضوری موفق در فصل بعد به دنبال یک مهاجم جدید بوده و ارلینگ هالند تبدیل به گزینه اول این تیم شده است. البته نام بازیکنانی چون هری کین از تاتنهام یا روملو لوکاکو از اینتر و البته ساسا کلاجزیچ، مهاجم اتریشی اشتوتگارت نیز در لیست خرید این تیم قرار گرفته اند. بدین ترتیب به نظر می رسد توماس توخل برای فصل بعد روی تیمو ورنر به عنوان گزینه اول خود حساب باز نکرده و این بازیکن می تواند برای حفظ موقعیت خود در تیم ملی آلمان، گزینه بازگشت به بوندسلیگا را نیز بررسی کند.

دیدگاه‌ها