کد خبر : 1771340 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:07 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

اخباری: مطمئن بودم ذوب‌آهن می‌بازد

سرمربی سایپا می‌گوید اطمینان داشت با یک تساوی در لیگ برتر می‌مانند که این اتفاق نیفتاد.

اخباری: مطمئن بودم ذوب‌آهن می‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری پس از سقوط سایپا به لیگ یک و شکست سنگین مقابل تراکتور در نشست خبری گفت: به تیم تراکتور بابت این برد و سهمیه آسیایی تبریک می‌گویم. ما امروز پس از حدود 11 روز که سه مسابقه با حضور من داشتیم، بازی را خیلی زود به حریف دادیم و روی یک غفلت گل خوردیم.

 

او ادامه داد: وقتی تیمی دارید که جوان است و خیلی زود گل می‌خورید، تیم دچار مشکل می‌شود. سه گل اول را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم که البته گل سوم با اشتباه مسلم داور در اعلام اوت بود که همان توپ تبدیل به گل شد.

 

سرمربی سایپا اضافه کرد: فوتبال همین است و پس از 3 بر یک شدن نتیجه، دیگر کاری نداشتیم چون باخت 3 بر یک یا بیشتر برای ما تفاوتی نداشت. توپ‌های ما در نیمه دوم تبدیل به گل نشد و متاسفانه این اتفاقات افتاد و تیم ما شکست خورد.

 

اخباری یادآور شد: گل‌های اول، دوم و سوم ما روی اشتباهات فردی بود ولی در نیمه دوم انتحاری بازی کردیم و همین اتفاق موجب شد تا دو گل بخوریم. بازیکنان ما جوان هستند و تمرکز لازم را نداشتند و پنج گل خوردیم.

 

او یادآور شد: از مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا تشکر می‌کنم که در سه بازی اخیر تمام پشتیبانی‌ها را از تیم ما داشتند. بازیکنان ما امروز و در دو بازی گذشته تمام توان خود را گذاشتند. وقتی شرایط بحرانی است، این اتفاقات می‌افتد ولی این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

 

سرمربی سایپا تصریح کرد: برخی مشکلات از قبل وجود داشته و برخی چشم‌اندازها برای آینده هست که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم ولی اینکه چه شرایطی اتفاق افتاد تا سایپا به اینجا برسد، عجیب است.

 

اخباری تاکید کرد: مطمئن بودم امروز با یک مساوی در لیگ برتر می‌مانیم و اطمینان داشتم مس رفسنجان برابر ذوب‌آهن موفق می‌شود ولی وقتی بازیکنان با استرس وارد شوند و انگیزه تراکتور موجب شد تا این اتفاقات بیفتد. بازی با گل‌گهر اگر پنالتی را استفاده می‌کردیم، امروز در لیگ برتر می‌ماندیم. خیلی ناراحت هستیم ولی امیدوارم اتفاقاتی بیفتد تا سایپا از این وضعیت خارج شود.

دیدگاه‌ها