کد خبر : 1776542 | 07 شهریور 1400 ساعت 01:15 | 26.8K بازدید | 19 دیدگاه

یوونتوس 0-1 امپولی: شروع بد عصر بعد از رونالدو

یوونتوس در دومین دیدارش در رقابت های این فصل سری آ در خانه مقابل امپولی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

یوونتوس 0-1 امپولی: شروع بد عصر بعد از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که فصل را با تساوی 2-2 در خانه امپولی آغاز کرده بودند، امشب در آلیانز استادیوم با یک گل مغلوب امپولی شدند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که فدریکو کیه‌زا با یک حرکت خوب از سمت چپ و شوتی خطرناک، دروازه امپولی را به خطر انداخت اما ویکاریو با یک واکنش خوب دروازه تیمش را نجات داد.

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و در دقیقه 12، بار دیگر کیه‌ زا با حرکتی دیدنی و شوتی تماشایی، تا آستانه زدن گل اول بازی پیش رفت اما باز هم ویکاریو با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه امپولی شد.

در حالی که یوونتوسی ها سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، این امپولی بود که در دقیقه 21 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که توپ در یک رفت و برگشت مقابل دروازه به مانکوزو رسید و او هم با یک ضربه والی کار را تمام کرد.

 

1638283

 

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که امپولی به گل دوم برسد اما ضربه کوترونه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوسی ها با یک تعویض آغاز کردند و آلوارو موراتا جای وستون مک‌کنی را گرفت اما این تعویض تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نکرد و علی رغم اینکه بازیکنان یووه بیشتر توپ و یدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 70، روی حرکت خوب کولوسفکی، این لوکاتلی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

تلاش یوونتوسی ها برای جبران گل خورده در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت آنها نتوانستند قفل دروازه امپولی را باز کنند و بازی با برتری 1-0 تیم میهمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها