کد خبر : 1778520 | 16 شهریور 1400 ساعت 17:36 | 27.7K بازدید | 10 دیدگاه

شاگردان یحیی؛ دو دهه اختلاف سنی! (عکس)

یارگیری سید جلال حسینی و محمد شریفی از صحنه‌های جالب تمرین پرسپولیس بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به هفته آخر تمرینات پیش از بازی با استقلال تاجیکستان رسیده که چیدمان ترکیب اصلی یکی از مهم‌ترین چالش‌های یحیی و کادرفنی سرخپوشان است. یحیی باید تصمیم بگیرد که از بازیکنان تازه وارد در ترکیب اصلی استفاده کند یا یازده بازیکنی که پیش‌تر در تیم بودند را به زمین بفرستد.

 

اتفاقی که شاید سبب شود یحیی مسن‌ترین بازیکن تیمش یعنی کاپیتان حسینی را در قلب خط دفاع و جوان‌ترین بازیکن سرخ‌ها، محمد شریفی را در پست هافبک دفاعی فیکس کند. در این دو پست پرسپولیس دو مهره ملی‌پوش خود یعنی احمدنور و حسین کنعانی را از دست داده و بازی با استقلال تاجیکستان اولین مسابقه رسمی بدون این نفرات تاثیرگذار است.

 

 

1641535

 

 

حال یحیی باید تصمیم بگیرد که زوج سرلک-شریفی و سیدجلال-فرجی که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را دارند در ترکیب اصلی قرار دهد یا از نفرات تازه جذب شده مثل علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی در پست دفاع و هافبک دفاعی استفاده کند.

 

در تمرین پرسپولیسی‌ها تقابل شریفی ۲۱ ساله با سیدجلال حسینی که این فصل ۴۰ ساله می‌شود یکی از جالب ترین صحنه‌های تمرین قرمزها را به ثبت رساند. سیدجلال علاوه بر اینکه در تمرینات نیز مثل یک رهبر جوان‌ترهای تیم را راهنمایی می‌کند پا به پای آنها می‌دود و کم نمی‌آورد.

دیدگاه‌ها