کد خبر : 1782068 | 04 مهر 1400 ساعت 13:15 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

استیو مک منمن:

ستاره سابق لیورپول؛ امیدوارم پوگبا در یونایتد بماند

استیو مک منمن، هافبک سابق لیورپول و رئال مادرید ابراز امیدواری کرد پل پوگبا در منچستریونایتد باقی بماند.

ستاره سابق لیورپول؛ امیدوارم پوگبا در یونایتد بماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا در ماه ژوئن و در تابستان سال با یونایتد تمام می شود و هنوز طرفین برای تمدید قرارداد به توافق دست نیافته اند. تیم هایی چون رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یوونتوس خواهان خرید این هافبک فرانسوی هستند، اما استیو مک منمن معتقد است ماندن پل پوگبا در منچستریونایتد به سود فوتبال انگلیس خواهد بود.

 

استیو مک منمن گفت: "بی تردید اگر پل پوگبا با قراردادی رایگان در دسترس باشد، بسیاری از تیم های بزرگ برای خرید او اقدام خواهند کرد. اما چه چیزی برای آینده این بازیکن بهتر است؟ او در منچستریونایتد بازی می کند و در اولدترافورد بازیکنی محبوب به حساب می آید. من نمی دانم که آیا او به رئال مادرید می رود یا خیر.

 

1645884

 

من فکر می کنم در سال آینده لیگ برتر همچنان بهتر از لیگ اسپانیا خواهد بود. حتی اگر رئال مادرید کیلیان امباپه را جذب کند هم کیفیت لیگ برتر همچنان بالاتر خواهد بود. البته هم بازیکن و هم مدیر برنامه در صورت جدایی احتمالا دستمزد بالاتری دریافت خواهند کرد و با شناختی که از مدیر برنامه پوگبا داریم، این تصمیم به سود آنها خواهد بود.

 

شخصا دوست دارم پوگبا در لیگ برتر مانده و برای منچستریونایتد بازی کند، زیرا او ستاره ای مشهور است و چه او را دوست داشته یا از او متنفر هستید، اینگونه تماشای لیگ هیجان انگیزتر می شود. برند پل پوگبا همراه با کریستیانو شرایط لیگ برتر را بهتر می کند."

دیدگاه‌ها