کد خبر : 1782151 | 04 مهر 1400 ساعت 20:06 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

آنسو فاتی: شماره 10؟ به خودم افتخار می‌کنم

آنسو فاتی، ستاره شماره 10 بارسلونا تاکید کرد بابت پوشیدن این شماره به خودش افتخار می کند.

آنسو فاتی: شماره 10؟ به خودم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی امروز بعد از حدود 10 ماه دوباره لباس بارسلونا را به تن کرده و پس از مصدومیتی طولانی مدت به ترکیب این تیم بازگشت. اما حضور دوباره آنسو فاتی در ترکیب برای او فوق العاده رقم خورد و این ستاره جوان در دقیقه 91 توانست دروازه لوانته را باز کند. آنسو فاتی در پایان این دیدار تاکید کرد بارسلونا برای فتح تمامی عناوین در فصل پیش رو مبارزه خواهد کرد.

 

آنسو فاتی گفت: "خودم هم چنین بازگشتی را تصور نمی کردم. من بابت کسب پیروزی خوشحالم و البته هنوز راه زیادی در پیش است. باید از تیم پزشکان و فیزیوتراپ‌های بارسلونا که همراه من بودند تشکر کنم. خوشحالم که به تیم و خانواده ام کمک می کنم. این ماه ها برایم خیلی دشوار بود و حالا از همه واقعا سپاسگزارم.

 

1647900

 

هر وقت سرمربی به من فرصت بازی بدهد سعی می کنم تلاش کرده  بتوانم به تیم کمک کنم. من به کارم ادامه می دهم، این فصل بسیار طولانی است و ما باید برای همه چیز مبارزه کنیم. ما بارسا هستیم و به دنبال فتح لالیگا، لیگ قهرمانان و همه رقابت ها خواهیم بود. ما بارسا هستیم و باید برای همه چیز مبارزه کنیم.

 

پوشیدن لباس شماره 10؟ این رقم روی من فشار بیشتری وارد نمی کند و افتخار می کنم که بعد از لئو مسی این شماره را به تن کرده ام. از این بابت باید از باشگاه و کاپیتان های تیم تشکر کنم."

دیدگاه‌ها