کد خبر : 1784754 | 18 مهر 1400 ساعت 14:09 | 31.2K بازدید | 12 دیدگاه

سوزا:

شادی پس از گل رونالدو یعنی من هنوز اینجا هستم

پائولو سوزا، سرمربی تیم ملی لهستان، معتقد است که شادی پس از گل کریستیانو رونالدو معنای خاصی دارد.

شادی پس از گل رونالدو یعنی من هنوز اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، شیوه شادی پس از گل این ستاره منچستریونایتد به اقدامی نمادین تبدیل شده و بسیاری از بازیکنان در سال‌های اخیر از این حرکت او پس از گل‌هایی که به ثمر رسانده‌اند تقلید کرده‌اند.

سوزا پیش از ظهور رونالدو در عرصه فوتبال برای اسپورتینگ لیسبون، تیم سابق او، و تیم ملی پرتغال بازی کرده اما از زمانی که این فوق ستاره تنها 13 ساله بوده تعریف و تمجید بسیاری را درباره‌اش شنیده است.

سرمربی لهستان در گفتگو با ساندی تایمز اظهار داشت:« بازخوردی که از مربیانش حتی در سن کم می‌گرفتم این بود که تمام تمرکز او روی این است که بیشترین موفقیت ممکن را به دست آورد. من نحوه شادی پس از گل او را دوست داشتم (اشاره به درآوردن پیراهن پس از گل دیرهنگام برابر ویارئال در لیگ قهرمانان). طوری که او پس از گل‌هایش شادی می‌کند این پیام را به همراه دارد که من هنوز اینجا هستم.»

 

1649048

 

سوزا از زمان حضور در تیم ملی لهستان در اوایل سال جاری میلادی، با یکی دیگر از ستاره‌های درخشان دنیای فوتبال همکاری داشته است. حضور روبرت لواندوفسکی در ترکیب تیم ملی لهستان یکی از نقاط قوت قابل توجه این تیم به حساب می‌آید اما به نظر می‌رسد که ارزش او برای این مربی 51 ساله پرتغالی بیشتر از درخشش او در زمین است.

سوزا در این باره گفت:« او همیشه انتظار زیادی از من و کادر فنی دارد. هربار که درباره حریفان حرف می‌زنیم، تحلیل‌ها را نشان می‌دهیم و استراتژی تیم برای بازی را شرح می‌دهیم، او سوالات بسیاری دارد. او یکی از باهوش‌ترین بازیکنانی است که هدایتشان را برعهده داشته‌ام یا در کنارشان بازی کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها