کد خبر : 1785165 | 20 مهر 1400 ساعت 15:12 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

اینقدر ناله نکن

حمله ستاره هلندی سابق رئال به تیبو کورتوا

تیبو کورتوا اخیرا به برگزاری بازی رده بندی در لیگ ملت های اروپا انتقاد کرده بود.

حمله ستاره هلندی سابق رئال به تیبو کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک 2 روز پیش در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد تا به رتبه چهارم این رقابت‌ها دست پیدا کند.

پس از این بازی به نظر می‌رسید که کورتوا بسیار عصبانی است. دروازه‌بان رئال مادرید به انتقاد از عملکرد دو سازمان بزرگ فوتبال جهان پرداخته و آنها را متهم کرد که درآمدهای مالی خود را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

 

 

1653303

 

 

او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این دیدار رده‌بندی فقط برای پول برگزار شده و ما باید در این باره صادق باشیم. ما صرفا به میدان رفتیم چون این بازی به معنای کسب درآمد بیشتر برای یوفا است. ببینید که ترکیب دو تیم تا اندازه چه تغییر کرده است. اگر هر دو تیم در فینال حضور داشتند، بازیکنان دیگری در میدان حاضر می‌شدند. این نشان می‌دهد که ما بازی‌های زیادی را انجام داده‌ایم.»

 

 

1423662

 

 

رافائل فان در فارت بازیکن هلندی سابق رئال مادرید اما با دیدگاه کورتوا موافق نیست و به تندی از او انتقاد کرد. فان در فارت به NOS گفت:« کورتوا از چه چیز گلایه می کند؟ او مگر فوتبالیست نیست؟ کورتوا و ستاره هایی مثل او پول های کلانی از باشگاه های شان می گیرند و منبع درآمدی فوق العاده ای از فوتبال دارند ولی از یوفا و فیفا انتقاد می کنند چرا باید در بازی های ملی فشرده به میدان بروند؟ او از ماه بعد، شش ماه درگیر بازی های ملی نخواهد بود ولی همچنان ناراضی است.»

 

فان در فارت ادامه داد:« البته که با اضافه شدن لیگ ملت ها، اکنون تعدد بازی های ملی را شاهد هستیم ولی این برای همه ما قبلا هم اتفاق افتاده است. او شغلش فوتبال است پس دیگر نباید گلایه ای هم داشته باشد. الان فوتبالیست ها وقت آزاد بیشتری نسبت به دوران ما دارند ولی بازهم شاهد ناله و شکایت شان هستیم.»

 

فان در فارت اخیرا به خاطر انتقاد از سبک بازی تیم ملی اسپانیا در جریان یورو 2020 نیز خبرساز شده بود.

 

دیدگاه‌ها