کد خبر : 1785691 | 23 مهر 1400 ساعت 13:17 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

طارمی با استراحت به میلان می‌رسد

ستاره ایرانی پورتو اجازه حضور در مسابقه امشب تیمش مقابل سینترنسه را ندارد.

طارمی با استراحت به میلان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از انجام دو مسابقه برای تیم ملی ایران مقابل امارات و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بازگشت به پرتغال اجازه همراهی پورتو در یک بازی رسمی را ندارد و در فهرست مسابقه امشب تیمش دیده نمی‌شود.

 

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در مرحله سوم فصل جدید جام حذفی پرتغال مهمان تیم دسته چهارمی سینترنسه خواهد بود که در این بازی مهدی طارمی به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

 

مهدی طارمی قبل از فیفا دی و در مسابقه هفته هشتم لیگ برتر پرتغال مقابل پاسوس فریرا پس از دریافت دو کارت زرد زمین اخراج شد که طبق قوانین فدراسیون فوتبال این کشور، کارت قرمز و محرومیت او در نخستین بازی رسمی برای پورتو لحاظ می‌شود و بنابر این، ملی‌پوش ایرانی نمی‌تواند برابر سینترنسه بازی کند.

 

طارمی که در دیدار مقابل امارات یک گل حساس به ثمر رساند و در دیدار برابر کره جنوبی نیز پایه‌گذار یک حمله منجر به گل شد، در بازگشت به پرتغال با استراحت کامل به دیدار حساس اروپایی مقابل آ. ث. میلان ایتالیا می‌رسد و امیدوار است برای دومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها گلزنی کند.

 

ملی‌پوش ایرانی پورتو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا که تیمش با نتیجه ۴ بر یک مقابل لیورپول شکست خورد، تک‌گل پرتغالی‌ها را به ثمر رساند و امیدوار است در بازی سه‌شنبه شب هفته آینده که میزبان میلان ایتالیا هستند هم یک گل به یادماندنی دیگر به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها