کد خبر : 1788806 | 08 آبان 1400 ساعت 17:12 | 25.5K بازدید | 4 دیدگاه

هفته سوم رقابت های لیگ برتر؛

ترکیب تراکتور برابر استقلال اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال تراکتور برای بازی با استقلال مشخص شد.

ترکیب تراکتور برابر استقلال اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، کریمی تیمش را در بازی امروز با دفاع چهار نفره، دو هافبک دفاعی و دو هافبک تهاجمی در کنار دو مهاجم راهی میدان کرده است. چیدمان تیم او در بازی با استقلال به شرح زیر خواهد بود:


محمدرضا اخباری - عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی و شاهین ثاقبی.


فیروز کریمی که در بازی با صنعت نفت آبادان برای اولین توانست از تمامی بازیکنان خود با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور استفاده کند، در بازی امروز دست به ترکیب برنده نزده و تیمش را با همان سیمای بازی با صنعت نفت با یک تغییر اجباری راهی زمین کرده است.


بهزاد سلامی در بازی امروز باید جای خالی محمد عباس زاده را در زمین پر کند؛ مهاجم باتجربه ای که در جریان بازی با صنعت نفت مصدوم شده و بازی این هفته با استقلال را از دست داد. به غیر از این تغییر، دیگر نفرات تراکتور همان بازیکنان بازی هفته دوم هستند.


تراکتور پس از شروع ضعیفی که در سیرجان مقابل گل گهر داشت و با نتیجه 4 بر 1 مغلوب شد، در دیدار برابر صنعت نفت آبادان توانست این نتیجه را جبران کند و حالا در مصاف با استقلال بیشتر می‌توان شرایط این تیم را با نتیجه ای که کسب می‎‌شود، مورد ارزیابی قرار داد.


دیدار دو تیم استقلال و تراکتور امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها