کد خبر : 1789859 | 12 آبان 1400 ساعت 23:22 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

قبول دارم خوب نبودیم

بنزما: این هم یک روش پیروز شدن بود

کریم بنزما پس از برتری رئال بر شاختار گفت که مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود. او قبول داشت که رئال خوب بازی نکرده است.

بنزما: این هم یک روش پیروز شدن بود

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما شب باشکوهی را با پیراهن رئال تجربه کرد. بهترین گلزن سه فصل اخیر رئال، برابر شاختار نیز دبل کرد تا به تعداد گل های تیمش در لیگ قهرمانان را به 1001 برساند. کریم با گل دوم امشب خود رئال را از یک تساوی خانگی نجات داد. هواداران رئال در برنابئو به خصوص از بازی دقایق پایانی تیم شان ناامید شده بودند و با سوت های اعتراضی واکنش نشان دادند. رئال پس از زدن گل دوم توانست بازی را به خوبی کنترل کند. 

کریم دقایق پایانی به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکا یوویچ داد.

 

 

1660761

 

 

ستاره فرانسوی رئال در پایان بازی گفت:« بازی دشواری بود و می دانستیم که شاختار برای جبران شکست بازی رفت می آید.

تعویض؟ مصدومیتم جزئی است، ضمن اینکه کمی هم خسته شده بودم. الان باید برای بازی روز شنبه ریکاوری کنم. هر سه روز بازی کمی برای بازیکنان دشوار است و در مجموع فشردگی بازی ها زیاد است. امشب خوب بازی نکردیم ولی مهم پیروزی بود. همیشه نمی توان خوب بازی کرد ولی امشب بسیار مهم بود که سه امتیاز را بگیریم و به هدف مان نیز رسیدیم.»

 

 

1660759

 

 

بنزما در ادامه گفت:« سوت های اعتراضی طبیعی بود چون هواداران همیشه از ما بازی خوب می خواهند و ما پس از گل اول افت کردیم. باید گل های بعدی را می زدیم البته باید به قدرت حریف نیز اشاره کرد.»

 

گل شماره 1000:« افتخار می کنم. هر بازی سعی می کنم از فوتبالم لذت ببرم.»

 

 

1660788

 

دیدگاه‌ها