کد خبر : 1790185 | 14 آبان 1400 ساعت 20:33 | 55.5K بازدید | 58 دیدگاه

روز تلخی که کامل شد؛ 

اولین شکست سپاهان خیلی زود از راه رسید

شاگردان محرم نویدکیا پس از 20 مسابقه در اصفهان رکورد شکست‌ناپذیری‌‍شان خاتمه یافت.

اولین شکست سپاهان خیلی زود از راه رسید 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه در هفته سیزدهم لیگ بیستم بود که سپاهان با مربیگری نویدکیا طعم شکست را مقابل شهرخودرو در مسابقات لیگ برتر چشیده بود و پس از این مسابقه شاهد عملکرد خیره‌کننده و تحسین برانگیزی از طلایی‌پوشان اصفهانی شد، که اگرچه به قهرمانی منجر نشد، اما فصل برای آنها با 65 امتیاز تمام شد که در تاریخ مسابقات لیگ برتر بی سابقه بود.


سپاهان در هفته های ابتدایی لیگ بیستم که محرم نویدکیا روزهای آغازین راه مربیگری را تجربه می‌کرد، شرایط خوبی نداشت و با شکست در سیرجان مقابل گل گهر کارش را آغاز کرد، اما رفته رفته این تیم که در ابتدا گل های زیادی می‌خورد و کم گل‌زد، ترمیم شد و توانست با کسب عنوان بهترین خط هجومی مسابقات، فصل را با نایب قهرمانی تمام کند.


در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم نیز سپاهان با توجه به دور بودن از حواشی و درگیر نبودن با مشکلات مالی، شرایط خوبی را تجربه کرد و محرم نویدکیا با جذب چند بازیکن شاخص نظیر احمدزاده، مغانلو، ریگی و نت تیمش را پس از جدایی نیازمند، محبی و حاج صفی که مهره‌های کلیدی تیم بودند، ترمیم کرد.


شروع محرم نویدکیا و سپاهان در لیگ بیست و یکم با توجه به آماده‌سازی خوبی که برای مسابقات پشت سر گذاشته بودند، با سه پیروزی مقابل مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و هوادار آغاز شد و این نتایج قابل پیش بینی هم بود، اما شاید کسی تصور نمی‎‌کرد که این تیم خیلی زود طعم تلخ شکست را مقابل تیمی بچشد که فصل گذشته علی‌رغم روزهای پر فراز و نشیب طلایی پوشان 6 امتیاز از آن کسب کرده بود. البته که مسابقه مقابل تیم‌های مهدی تارتار که انسجام بسیار خوبی در خط دفاعی دارند، همیشه سخت بوده و محرم نویدکیا شب گذشته در کنفرانس خبری نیز به آن اشاره کرد و حالا این مربی نشان داد انتخاب خوبی برای خروج سبزپوشان از بحران بوده است.

 


در سوی دیگر اما اتفاق بد دیگری هم در طول بازی برای سپاهان رخ داد و دانیال اسماعیلی‌فر که بهترین مهره طلایی پوشان در سه بازی اخیر بود، به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا میرزایی داد و در ادامه نیز جلال علی‌محمدی کاپیتان تیم اخراج شد تا در روزی که یک هوادار نوجوان تیم نیز در مسیر اصفهان به فولادشهر به دلیل تصادف جان خود را از دست داد، روز تلخ سپاهانی‌ها کامل شود.


این همان اتفاقی است که هفته گذشته نیز برای پرسپولیس رخ داد، اما تازه هفته‌های ابتدایی فصل را پشت سر می‌گذاریم و 26 هفته دیگر این رقابت نفس گیر برای تمام تیم‌ها ادامه دارد. پرسپولیس و سپاهان که تیم های مقتدر فوتبال ایران طی سال های اخیر بوده‌اند، خیلی زود شکست را در لیگ 21 تجربه کردند، اما به نظر نمی‌رسد آنها در ادامه مسیری که برای جنگ بر سر قهرمانی در پیش دارند، اجازه تکرار این نتایج را بدهند.

دیدگاه‌ها