کد خبر : 1790239 | 14 آبان 1400 ساعت 23:47 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

کاری به نتایج مس رفسنجان نداریم؛

خطیبی: می‌خواهیم سربلند از زمین خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است شاگردانش در دیدار مقابل مس رفسنجان نمایش خوبی ارائه کنند.

خطیبی: می‌خواهیم سربلند از زمین خارج شویم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: ما می‌دانیم که مس رفسنجان، تیم زخم خورده‌ای است. آنها بازی قبلی‌شان را باخته‌اند ولی شرایط این تیم به گونه‌ای است که می‌دانیم و با اینکه ۲ شکست دارند، در شرایط سخت بوده‌اند. ما از این مسئله غافل نمی‌شویم که بگوییم چون ۲ بازی را باخته‌اند، ضعیف هستند.

 

وی ادامه داد: مس تیم قلدری است که بازیکنان با کیفیتی دارد، اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. ان‌شاالله که فردا ابتدا یک بازی خوب و تماشاگرپسند را انجام بدهیم و امیدوارم بتوانیم با سربلندی از زمین خارج شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص اینکه چقدر امیدوار است تیمش سومین بازی پیاپی به پیروزی برسد، ابراز کرد: الحمدلله دو بازی گذشته را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم، اما دیدار با فولاد و پرسپولیس برای ما تمام شده و کاری به بازی‌های قبلی نداریم. ما فردا با مس رفسنجان مسابقه داریم و فکر و ذکرمان برای بازی فرداست.

 

خطیبی در مورد اینکه دو شکست قبلی مس کار تیم او را راحت تر می‌کند یا سخت تر، پاسخ داد: مسی‌ها تاکنون در زمین خودشان بازی نکرده‌اند و بازی داخل خانه‌ای را از آنها ندیده‌ایم ولی فکر می‌کنم آنها تیمی هستند که داخل و خارج خانه شرایط‌شان مساوی است چون نفرات خیلی خوبی دارند. آنها در هر پستی دو بازیکن خوب در اختیار دارند. 

 

وی تصریح کرد: ما از لحاظ تیمی و فردی از آنها شناخت کافی داریم. ان‌شاالله بتوانیم فردا چیزی که مدنظرمان است را در زمین پیاده کنیم و بتوانیم از نقطه ضعفی که مس رفسنجان دارد، استفاده کنیم و نقاط قوت این تیم را پوشش دهیم تا مشکلی برایمان ایجاد نشود.

دیدگاه‌ها