کد خبر : 1791086 | 18 آبان 1400 ساعت 15:54 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

عاشق بازی برای ادی هاو می شوی

توصیه ستاره سابق آرسنال به هازارد؛ به نیوکاسل برو

جک ویلشر به ادن هازارد توصیه کرد که در صورت ترک رئال راهی نیوکاسل شود.

توصیه ستاره سابق آرسنال به هازارد؛ به نیوکاسل برو

به گزارش "ورزش سه"، زمان رونمایی از اولین تصمیمات بزرگ مالکان جدید باشگاه نیوکاسل فرا رسید و آنها ادی هاو را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کردند. این سرمربی 43 ساله جانشین استیو بروس می شود که ماه گذشته و پس از خرید باشگاه نیوکاسل توسط صندوق ملی عربستان از سمت خود برکنار شده بود. گریم جونز که از ژانویه به عنوان دستیار استیو بروس فعالیت می کرد، از زمان اخراج او به عنوان سرمربی موقت برای مدت کوتاهی بر مسند کار بود.

 

 

1662525

 

 

ادی هاو 15 ماه پس از ترک بورنموث به عرصه مربیگری بازگشته و قراردادی تا ژوئن 2024 با نیوکاسل امضا کرد.

 

جک ویلشر ستاره سابق آرسنال که سابقه بازی زیر نظر هاو در بورنموث را داشته، به ادن هازارد ستاره افول کرده رئال توصیه کرد که به نیوکاسل برود.

 

 

1659232

 

 

ویلشر در این رابطه گفت:« وقتی از آرسنال به بورنموث رفتم، استقبال شان عالی بود. تیمی بودند که از دسته سوم باهم کار می کردند و تقریبا تمام بازیکنان باهم دوست بودند ولی مرا هم خیلی زود در جمع شان پذیرفتند. فضایی عالی در تیم وجود دشات که همه به خاطر ادی هاو بود. او از دسته مربیانی است که بازیکن دوست دارد برای موفقیت او در زمین هر کاری کند. به نظر من ادن هازارد عاشق بازی برای هاو در نیوکاسل خواهد شد و توصیه می کنم اگر قصد ترک رئال را دارد، به نیوکاسل برود.»

 

لازم به ذکر است که اخیرا در انگلیس ادعا شده است که نیوکاسل قصد جذب ادن هازارد را دارد و رئال نیز بی میل نیست این بازیکن را واگذار کند.

دیدگاه‌ها