کد خبر : 1791193 | 19 آبان 1400 ساعت 08:20 | 24.4K بازدید | 14 دیدگاه

خبرگزاری چمپیونات روسیه فاش کرد 

پیشنهاد زنیت به سردار؛ قراردادت را تمدید کن

خبرگزاری چمپیونات روسیه فاش کرد که باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون به این مهاجم پیشنهاد داد و پیشنهاد جدید بهتر از وضعیت قرارداد این بازیکن در شرایط فعل می باشد که این طبیعی است.

پیشنهاد زنیت به سردار؛ قراردادت را تمدید کن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش بینی می شد در ابتدای تابستان شاهد فروش سردار آزمون از سوی باشگاه زنیت باشیم این جابجایی انجام نشد و سردار آزمون هم اکنون مشغول بازی برای تیم زنیت در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا است و با این حضور او در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و از تطعیلات ژانویه طبق قوانین فیفا اجازه پیدا می کند با تیم های خواهان خود وارد مذاکره شود. خبرگزاری چمپیونات روسیه فاش کرده است زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون دست بکار شده و پیشنهاد بهتری برای تمدید قرارداد به وی ارایه داده است. 

 

 خبرگزاری چمپیونات روسیه هم چنین در بخشی از گزارش خود درباره قراردادهای رو به پایان هشت بازیکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ از جمله سردار آزمون نوشت: « این مهاجم ایرانی در آستانه جدایی از زنیت در نقل‌وانتقال‌های تابستانی بود اما این تیم به دلیل نبود بازیکن جایگزین مناسب این اجازه را به او نداد. از سویی تیم‌های مطرح اروپایی همچنان تمایل خود را برای جذب سردار آزمون حفظ کردند. حداقل لیون فرانسه این تمایل خود را برای امضای قرارداد با سردار آزمون کنار نگذاشته است. طبق اطلاعات دریافتی زنیت به سردار آزمون پیشنهاد امضای قرارداد جدیدی با شرایط بهتری داد اما این بازیکن می‌خواهد به لیگ دیگری در اروپا برود. این موضوع می‌تواند  قابل درک باشد. شاید بهترین راهکار برای زنیت در قبال سردار آزمون فروش این بازیکن در نقل‌وانتقا‌ل‌های زمستانی باشد و زمان نیز برای پیدا کردن بازیکن جایگزینش نیز خواهد داشت.» 

 

همان طور که این خبرگزاری بدان اشاره کرده قابل درک است زنیت برای اینکه از فروش سردار آزمون بی نصیب نماند در تعطیلات زمستانی برای فروش این بازیکن برنامه ریزی کند. حتی با ملبغی کمتر از آن چیزی که در ذهن دارد. چرا که در صورتی که دست روی دست نگه دارد سردار آزمون در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و می تواند به هر تیمی که دوست دارد بدون پرداخت پول به زنیت، ملحق شود و زنیت این را نمی خواهد.

 

دیدگاه‌ها