کد خبر : 1792845 | 27 آبان 1400 ساعت 21:08 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

جانشین جرارد در رنجرز مشخص شد

جیووانی فن برونکهورست، سرمربی سابق فاینورد، به عنوان جانشین استیون جرارد در گلاسکو رنجرز انتخاب شد.

جانشین جرارد در رنجرز مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پس از دوران موفقیت‌آمیزی که روی نیمکت رنجرز سپری کرد، در نهایت از این تیم جدا شده و با قبول هدایت استون ویلا به لیگ برتر انگلیس برگشت.

فن برونکهورست که از این پس روی نیمکت رنجرز خواهد نشست، سابقه بازی برای این تیم در فاصله سال‌های 1998 تا 2001 را در کارنامه دارد و در طول این مدت پنج قهرمانی شامل دو قهرمانی در لیگ را نیز به همراه آنها کسب کرده بود.

این مربی هلندی که آخرین بار یک فصل هدایت گوانگژو را در چین برعهده داشته، می‌گوید از این که به عنوان سرمربی جدید رنجرز انتخاب شده بسیار خوشحال است.

 

1665641

 

او در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:« من بسیار خوش شانسم که با تیمی کار خواهم کرد که شرایط خوبی در همه ابعاد دارد و پیش از این نیز تجربه قهرمانی را داشته است من بی‌صبرانه در انتظار حرکت رو به جلو با این تیم هستم و دوست دارم اقداماتی که پیش از این صورت گرفته را بهبود ببخشم.»

فن برونکهورست در ادامه اضافه کرد:« از این فرصت کار در این باشگاه بزرگ بار دیگر به من داده شد بسیار خوشحالم. نمی‌توانم برای ملاقات دوباره با هواداران باورنکردنی این باشگاه و شروع این دوره جدید برای همه آنها صبر کنم.»

این مربی هلندی پس از پایان دوران فوتبالش، برای اولین تجربه حضور روی نیمکت به فاینورد برگشت که اولین باشگاهش بود و دستیار رونالد کومان شد تا در نهایت در سال 2015 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود. او در سال 2016 این تیم را قهرمان جام حذفی هلند کرد و در سال 2017 نیز فاینورد را پس از 18 سال به قهرمانی لیگ این کشور رساند.

دیدگاه‌ها