کد خبر : 1792857 | 27 آبان 1400 ساعت 22:39 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

باید چهار روز یک بار بازی کنیم

ربیعی: مقابل پرسپولیس عمانی‌ها را نخواهم داشت

سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید به دلیل خستگی نمی‌تواند از دو بازیکن عمانی اش استفاده کند‌.

ربیعی: مقابل پرسپولیس عمانی‌ها را نخواهم داشت

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: به تیم محترم و ارزشمند پرسپولیس و کادرفنی بسیار خوب و محترم و عوامل این تیم خیر مقدم عرض می‌کنم. می‌دانیم که با چه تیمی بازی داریم. صحبت درباره بازی مقابل حریفی مثل پرسپولیس و استقلال جملات کلیشه ای دارد و من فقط به اصل موضوع می‌پردازم که فکر می‌کنم یکی از سخت ترین بازی هایی است که در طول فصل می‌توانیم داشته باشیم بازی فردا است به دلیل اینکه پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای ما کاملا این بازی بازی سخت و قابب احترامی خواهد بود. 

 

ربیعی درباره وضعیت مس توضیح داد: تیم ما در تمامی موازین و زاویه هایی که از لحاظ ذهنی و تاکتیکی باید کار می‌کردیم هفته خوبی را پشت سر گذاشته است. شرایط مس رفسنجان رفته رفته بهتر خواهد و این برای خودم در تمرینات و نحوه و انسجامی که در تمرینات و کار فنی و حتی یک دلی بازیکنان مشهود است و روند رو به جلو و رو به پیشرفتشان را می‌بینم و امیدوارم این مساله در نتایح هم خودش را نشان بدهد. سال گذشته هم همینطور یک ریتمی را شروع کردیم و رفته رفته به آن اهدافی که داشتیم رسیدیم و حتی توانستیم به فراتر از هدفی که داشتیم را فتح کنیم و فکر می‌کنم امسال هم این اتفاق برای تیم ما در آینده رخ خواهد داد چون مسیری که می‌رویم کاملا درست است و فکر می‌کنم هدف گذاری که داریم بتوانیم با یک برنامه و شیب مناسب به آن برسیم. بازیکنان تیم به شرایطی که داریم واقف هستند. با شجاعت و درایت و تمرکزی که می‌توانیم در بازی فردا داشته باشیم انشاالله از این میدان سخت سربلند بیرون بیاییم.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد: مصدوم آنچنانی نداریم و این اولین بازی فصل است که از این قاعده مبرا هستیم و بازیکن محرومی هم در این بازی نداریم و شاید خستگی داشته باشیم.

 

ربیعی در خصوص تقابل پنجم با یحیی گل محمدی گفت: گل‌ محمدی دوست خوب من است و کار ایشان را قبول دارم و کاملا برای من محترم هستند. در لیگ یک هم در مقطعی رو به روی هم بازی داشتیم که مربوط به سال 95 یا 96 بود. انشاالله هر گروهی که لایق تر است به نتیجه دلخواهش برسد.

 

او درباره اعتراض گل محمدی به فاصله کم بازی های ملی با بازی های لیگ و همچنین حضور دو بازیکن مس در تیم ملی عمان اظهار داشت: من به آقای گل‌محمدی حق می‌دهم. از طرفی من با مهدی هم 10 روز پیش صحبت کردم و به سازمان لیگ هم حق می‌دهم. خودم هم فکر می‌کنم ما در کنار تیم پرسپولیس و سپاهان نسبتا این وضعیت را داریم و تفاوتش این است که دو بازیکن در تیم ملی عمان داشتیم که در روز بیست و پنجم ساعت هشت شب مقابل ژاپن داشتند و سه پرواز روز بیست و ششم داشتند و الان روز بیست و هفتم به ما رسیدند‌. از مسقط به قطر، از قطر به تهران و از تهران به کرمان و آنها هم هیچ ریکاوری نکردند و هر دو هم چه در بازی با چین و مقابل ژاپن بعنوان بازیکن ثابت بازی کردند. من هم فکر می‌کنم فردا در برابر پرسپولیس نمی‌توانم که از این بازیکنان به دلیل خستگی راه و عدم ریکاوری استفاده کنم.

 

او افزود: به سازمان لیگ حق می‌دهم که می‌خواهند در یک فرصت زمانی لیگ را ادامه بدهند و چه در تعطیلات نیم فصل و چه در پایان فصل به یک نقطه ای برسانند. بازی‌ها خیلی فشرده است و باید چهار روز یک بار بازی کنیم و این مقداری کار را سخت خواهد کرد و اما اجتناب ناپذیر است و مجبوریم تمکین کنیم.

 

ربیعی در پایان گفت: برای شهر عزیز رفسنجان و مردم شریف و نجیب رفسنجان و کارگران مس آرزوی سربلندی دارم که بازیکنان ما می‌دانند برای چه محموعه بزرگی و چه مردم عزیزی باید با تمام توان بجنگند.

دیدگاه‌ها