کد خبر : 1792908 | 28 آبان 1400 ساعت 12:40 | 31.7K بازدید | 15 دیدگاه

برنامه‌ ویژه ژاوی برای سه بازیکن پا به سن گذاشته

به نظر می‌رسد ژاوی تاکید کرده که باید سه بازیکن با تجربه و پا به سن گذاشته بارسا در طول هفته فقط یک بازی انجام دهند.

برنامه‌ ویژه ژاوی برای سه بازیکن پا به سن گذاشته

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را به شکل کابوس واری آغاز کرد و تا اواسط جدول لالیگا نیز پایین آمد. آنها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز در دو بازی ابتدایی دو شکست را متحمل شدند تا وارد بحران شده باشند؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران بارسلونا را به اتمام رساند و باعث شد که رونالد کومان هلندی از هدایت این تیم برکنار شود.

 

بعد از برکناری کومان، مطابق انتظار ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که تیم‌شان با بازگشت این اسطوره از وضعیت به وجود آمده خارج شود و در ادامه فصل روزهای خوبی را تجربه کند. از طرفی به نظر می‌رسد که این اسطوره بلوگرانا برنامه ویژه ای برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در بارسا در سر دارد.

 

 

1665708

 

 

برخی بازیکنان در ترکیب بارسلونا حضور دارند که شاید دیگر قادر نیستند در همه بازی های فصل این تیم را همراهی کنند. در همین راستا جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدعی شده ژاوی هرناندز به هیئت مدیره بارسلونا خبر داده که جوردی آلبا(32 ساله)، جرارد پیکه(34 ساله) و سرخیو بوسکتس(33 ساله) باید فقط یک بازی در طول هفته انجام دهند. در واقع به نظر می رسد که سرمربی بارسا قصد دارد از آسیب دیدگی احتمالی این سه بازیکن کلیدی جلوگیری کرده و آنها را برای بازی‌های مهم در اختیار داشته باشد. همچنین شاید این موضوع نشانه ای باشد مبنی بر اینکه ژاوی خواهان جذب جایگزین برای این سه ستاره است.

دیدگاه‌ها