کد خبر : 1793565 | 01 آذر 1400 ساعت 12:55 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرچم دار تازه نسل جدید

ساشا زورف با پیروزی مقتدرانه برابر دنیل مدودف برای دومین بار در طول دوران ورزشی اش قهرمان مسابقات پایان فصل شد.

پرچم دار تازه نسل جدید
به گزارش "ورزش سه" الکساندر زورف تنیسور جوان و 24 ساله المانی که پس از حذف نواک جوکوویچ انگیزه ی بسیار بالایی برای فتح مسابقات فینال ای تی پی داشت، باید برابر حریف روس خود قرار می گرفت که پیش از این در پنج دیدار متوالی از جمله مرحله گروهی همین مسابقات برابر او متحمل شکست شده بود. اما ساشا در این مسابقه با اتخاذ رویکردی جدید پای به میدان گذاشت و خیلی خوب مسابقه را شروع کرد و توانست مدودف را در دومین گیم سرویسش بریک کند. اتفاقی که در گیم بعد هم ممکن بود رخ دهد اما دنیل از وقوع آن گریخت. در ادامه ست اول هم زورف با ادامه دادن به سرویس های قدرتمند خود شانسی به مدودف برای پس گرفتن گیم از دست رفته نداد و به راحتی با نتیجه شش بر چهار پیروز شد.
 
 
1666922

در ست دوم هم ساشا خیلی زود دست بالا را گرفت و با بریک کردن مدودف در اولین گیم سرویس، از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت و تا اخر مسابقه بدون این که با بریک پوینتی رو به رو شود، گیم های سرویسش را یکی پس از دیگری هولد کرد و با قدرت قهرمان شد.
 
 

ساشا در مصاحبه پس از بازی با خشنودی از این قهرمانی گفت:"فوق‌العا‌ده است؛ توانستم با شکست کسی که پنج بار متوالی از او شکست خورده بودم، قهرمان مسابقات پایانی فصل شوم. باید بهترین نمایش خود را ارائه می‌دادم. خوشحالم که با این پیروزی به استقبال تعطیلات می‌روم... این قهرمانی ویژه است، در حال حاضر بسیار هیجان‌زده هستم. از این بهتر نمی‌شد فصل را به پایان رساند. بسیار خوشحالم و از همین حالا مشتاق حضور در مسابقات سال بعد هستم."
 
1666923
 

تنیسور خوش آتیه المانی در حالی به استقبال تعطیلات این فصل می رود که سال 2021 بهترین سال زندگی ورزشی اش بود. چرا که بجز مسابقات 2000 امتیازی پایان فصل، در دو مسابقه 500 امتیازی در آکاپولکو و وین و دو مسترز مادرید و سینسیناتی نیز قهرمان شد. علاوه بر این در مسابقات المپیک توکیو نیز با شایستگی تمام مدال طلا را به گردن آویخت.
 
 
1666921

دیدگاه‌ها