کد خبر : 1794124 | 03 آذر 1400 ساعت 19:35 | 26.4K بازدید | 2 دیدگاه

فیلم رختکن را منتشر می‌کنیم 

نوری فر:چرا صاف جلوی گل‌گهر بازی نکردند؟

محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در مصاحبه ای با خبرنگاران حاضر در میکسدزون ضمن اظهار گلایه های باشگاه از تصمیم سازمان لیگ، از احتمال شکایت نسبت به حضور بازیکن خارجی گل گهر در زمین خبر داد.

نوری فر:چرا صاف جلوی گل‌گهر بازی نکردند؟

به گزارش "ورزش سه" نوری فر صحبت هایش را خطاب به مسئولان سازمان لیگ این گونه آغاز کرد:" خواهشم از دوستان سازمان لیگ و فدراسیون این است که فرافکنی نکنند. اگر حرکت شما قانون مند است باید آن را شب قبل از بازی ، ساعت هشت صبح روز بازی ساعت نه صبح روز بازی حتی ساعت ده صبح روز بای اطلاع بدهید نه این که بیایید به یک سرمربی و یک رختکن این شوک را بدهید. این کار اصلا قابل توجیه نیست و این رفتار سازمان لیگ اشتباه بوده و باید این اشتباه خود را بپذیرند. حداقل بگویند ما باید زودتر این موضوع را اطلاع می دادیم. اصل حرف این است. مطلب دوم این که سازمان لیگ به درستی امده تا سخت گیری کند نسبت به تیم هایی که بدهی هایی به بازیکنان خارجی دارد تا شرایط قابل کنترل شود اما خب الان که استقلال بیشتر ضرر کرد که! ما رفتیم بازیکن گرفتیم و الان در یکی از بازی های حساس مان در برابر گل گهر که یکی از تیم های گران قیمت و خوب لیگ برتر است نمی توانیم از این دو بازیکن خارجی مان استفاده کنیم خب ما الان پیش قسط این بازیکنان را دادیم نمی توانیم پسشان بدهیم که خب این گونه که ضرر بیشتری به ما زدید که، بعد هم از نظر قانونی در دو موضوع تیم حقوقی ما در حال بررسی است و حتما با یک اطلاعیه رسمی به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد و موضوع دیگر این که باز تاکید می کنم در بدترین موقع ممکن این موضوع را به ما اطلاع دادند و این خیلی به تیم ما ضربه زد. تمام طول نود دقیقه من روی نیمکت بودم و شاهد بودم این فشار و عصبانیتی که وارد می کند تاثیر گذار است باز خداروشکر بازی حاشیه خاصی نداشت ولی این حرف منطقی ای است که می زنیم حالا بروید سه هزار بیانیه و جوابیه هم منتشر کنید این کار شما غیرقانونی است و قابل توجیه نیست." 


نوری فر در مورد اینکه چه زمانی مشکل حل می شود گفت :"حتما این موضوع حل می شود مگر می شود چهار مسابقه بازی کردند صاف در این بازی بازی نکنند؟؟ من قبل از بازی هم گفتم برای این ماجرا به روش دیگری ضمانتی بیش از حد نیاز ارائه کردیم و اون ضمانتی هم که ارائه کردیم ارزش قیمتی اش خیلی بیشتر از این صحبت هاست. الان واقعا نمی دانیم به بازیکنی که از دانمارک و فرانسه آمده چه بگوییم؟ شب قبل از بازی در جلسه هماهنگی نشستم، دیشب هم این شایعه ها مطرح بود یک کلام نه صحبتی از طرف ناظر بازی شد نه از طرف تیم مقابل نه از طرف ناظر داوری. بازی امروز می توانست تبعات زیادی داشته باشد. اگر در بازی امروز اتفاقی می افتاد، فشار عصبی ای که به بازیکنان و به سرمربی وارد می شود، اگر کادر فنی اجازه بدهد من فیلم رختکن قبل از بازی را منتشر می کنم که شما شرایط تیم ما را ببینید واقعا از نظر احساسی و عاطفی  تیم ما جریحه دار شد."


مدیر رسانه ای استقلال در خصوص احتمال شکایت تیم حقوقی باشگاه نسبت به حضور بازیکن گابنی تیم گل گهر عنوان کرد:" بسیاری از هواداران تیم از طرق مختلف بعد از بازی به ما پیغام دادند در این خصوص لازم است من تاکید کنم که تیم حقوقی ما در حال بررسی اطلاعات مربوط به بازیکن حریف است و طبق قانون ما 24 ساعت فرصت برای شکایت داریم و قول می دهم حتما این کار را در صورت اجماع در این خصوص انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها