کد خبر : 1794225 | 04 آذر 1400 ساعت 01:09 | 27.7K بازدید | 6 دیدگاه

تیاگو در آغوش کلوپ؛

ستاره سابق بارسا و سوپرگل در لباس لیورپول (عکس)

ستاره خط هافبک لیورپول با شلیکی دیدنی قفل دروازه پورتو را شکست و گل اول تیمش را در مسابقه امروز به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دیدار تیم‌های لیورپول و پورتو در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 50 دقیقه بدون گل مساوی دنبال می‌شد، روی برگشت توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی، تیاگو آلکانترا ستاره اسپانیایی تیم فوتبال لیورپول اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت زیبای او بعد از عبور از بین پاهای مدافع پورتو به گوشه دروازه این تیم رفت و کاری از دروازه‌بان هم ساخته نبود.

 

 

1667839

 

 

شلیک دیدنی تیاگو باعث شد تا شاگردان کلوپ در مصاف خانگی امشب بتوانند به گل برتری دست پیدا کنند و با خیالی آسوده به ادامه رقابت بپردازند؛ آن‌هم در شرایطی که صعود لیورپول مسجل شده و شاگردان کلوپ به دنبال صعود با حداکثر امتیاز ممکن هستند.

 

ستاره سابق بارسا بعد از گل زیبایی که به ثمر رساند، به آغوش کلوپ رفت و شادی بعد از گل خود را با این سرمربی آلمانی تقسیم کرد؛ این پنجمین گل لیورپول در این فصل از رقابت‌ها بود که با شوت از بیرون محوطه جریمه به دست می‌آید.

 

 

1667838

 

در روزهای گذشته شایعاتی درباره تمایل ژاوی به جذب تیاگو آلکانترا مطرح شده بود، با این‌حال این بازیکن به قرارداد با لیورپول پایبند بوده و بعید به نظر می‌رسد فعلا قصدی برای ترک آنفیلد داشته باشد.

دیدگاه‌ها