کد خبر : 1797598 | 20 آذر 1400 ساعت 18:19 | 40.9K بازدید | 10 دیدگاه

بارسلونا برای جذب ستاره یونایتد رقیب پیدا کرد

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای مورد توجه دو تیم یوونتوس و بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا برای جذب ستاره یونایتد رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ماه ژانویه به دنبال یک مهاجم جدید است و طبق ادعای نشریه توتواسپورت نام ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه منچستریونایتد در لیست خرید بیانکونری قرار گرفت است. قرارداد کاوانی 34 ساله در اولدترافورد در ژوئن 2022 به پایان می رسد و بعید است طرفین تمایلی به تمدید قرارداد داشته باشند. خود کاوانی نیز آماده است تا اولدترافورد را ترک کند و این بازیکن به دنبال انتقال به باشگاهی است که به او انگیزه لازم برای ادامه درخشش در میدان را بدهد.

 

یوونتوس با زدن 22 گل در 16 بازی لیگ تا به اینجای فصل، بدترین رکورد را در بین 10 باشگاه برتر در جدول سری آ دارد. نام ادینسون کاوانی به همراه دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا و جیانلوکا اسکاماکا از ساسولو به عنوان مهره های مورد نظر مکس آلگری برای تقویت ترکیب این تیم مطرح شده است.

 

1596415

 

مدیران بارسلونا نیز از همین حالا برای خرید ادینسون کاوانی اقدام کرده و قصد دارند این ستاره اروگوئه ای را در فصل زمستان به جای سرخیو آگوئرو جذب کنند. بدین ترتیب احتمالا شاهد رقم خوردن نبرد بزرگی بین یووه و بارسا برای جذب ادینسون کاوانی خواهیم بود.

 

البته دوسان ولاوویچ هدف شماره یک بیانکونری است، اما منچسترسیتی و تاتنهام بودجه بیشتری نسبت به یوونتوس دارند و البته هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن 21 ساله در ژانویه فلورانس را ترک خواهد کرد یا خیر. به نظر می رسد یوونتوس قصد دارد ابتدا بازیکنانی چون دژان کولوسفسکی و آرون رمزی را به فروش رسانده تا با افزایش بودجه خود، فیورنتینا را راضی به جدایی دوسان ولاهوویچ کند.

دیدگاه‌ها