کد خبر : 1801231 | 08 دی 1400 ساعت 23:40 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

اولین واکنش مدافع یونایتد بعد از ابتلا به کرونا

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که خیلی زود به تمرینات این تیم ملحق شود.

اولین واکنش مدافع یونایتد بعد از ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، فاز جدید شیوع ویروس کرونا قاره اروپا را تحت تاثیر قرار داده است. فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویروس کرونا پرطرفدارترین ورزش دنیا را هم مورد هدف قرار داده که شاید در این بین لیگ برتر انگلیس بیش از سایر لیگ های معتبر اروپایی با این چالش روبرو شده است.

 

پیش از بازی دو شب پیش منچستریونایتد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل بود که سرمربی این تیم، رالف رانگنیک تایید کرد که مدافع سوئدی شیاطین سرخ یعنی ویکتور لیندلوف به کرونا مبتلا شده است و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

 

1677744

 

 

در همین راستا لیندلوف با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به مثبت شدن تست کرونایش واکنش نشان داده و می‌گوید: "من می خواهم از همه پیام های شما در چند هفته گذشته و روزهای اخیر تشکر کنم. من واقعاً از آن قدردانی می کنم و از شما بسیار سپاسگزار هستم. در حال حاضر، من فقط در خانه هستم، احساس خوبی دارم و امیدوارم به زودی به جمع بچه ها برگردم. یک بار دیگر از شما بسیار متشکرم، امیدوارم کریسمس خوبی را سپری کرده باشید، امیدوارم سال نوی خوبی نیز داشته باشید و سالم بمانید."  

 

گفتنی است لیندلوف و همسرش مایا دو هفته پیش نیز مدتی را در بیمارستان گذراندند زیرا کوچکترین پسرشان، فرانسیس مننژیت ویروسی داشت اما درست قبل از کریسمس مرخص شد.

دیدگاه‌ها