کد خبر : 1803940 | 22 دی 1400 ساعت 17:36 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

اولویت اصلی ما گل نخوردن است؛

میری: امیدوارم با خیال راحت به استقلال برسیم

مهاجم تیم فوتبال هوادار می‌گوید اولویت این تیم گل نخوردن است و بعد مجموعه تیم به حمله و باز کردن دروازه حریف فکر می‌کنند.

میری: امیدوارم با خیال راحت به استقلال برسیم 

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری که پیش‌تر با صنعت نفت آبادان سابقه صعود به لیگ برتر دارد، روز آینده با پیراهن تیم فوتبال هوادار باید به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان برود. او در رابطه با این مسابقه و مصاف با تیم سابقش به خبرنگار ما گفت: یک نیم فصل در تیم صنعت نفت آبادان عضویت داشتم. درست در سالی که به لیگ برتر آمد. این تیم بسیار قابل احترام است اما این بازی برای ما خانگی است و طبق برنامه‌ریزی که داریم باید با ۳ امتیاز همراه باشد تا در جدول ارتقاء خوبی پیدا کنیم.


او در مورد عدم کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب ادامه داد: متاسفانه زمین کیفیت مناسبی ندارد و در انقلاب کرج تیم‌های لیگ ۲ و ۳ هم بازی انجام می دهند. از طرفی به خاطر زمستان و برف و باران کیفیت زمین پایین آمده است. در هر حال هر جا که باشگاه اعلام کند باید بازی کنیم و وظیفه ما است که بهترین عملکرد را ارائه بدهیم.


این بازیکنان در مورد فشردگی بازی‌های لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: این موضوع باعث شده مصدومیت ها بالا برود، چون نمی‌شود خوب تمرین و ریکاوری انجام داد. بازیکنان تحت فشار هستند و حتی کیفیت بازی ها هم پایین آمده است.


مهاجم هوادار در مورد اینکه چرا مهاجمان این تیم کم گل می زنند و اینکه رضا عنایتی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه از بازیکنان هجومی تیمش دفاع کرده، گفت: ما تیمی دفاع می‌کنیم و این شکل دفاعی از جلوی تیم شروع می شود. گل زدن هم به همین شکل است. ضربات ایستگاهی و کرنر زیادی نصیب ما می‌شود که در ضربات ایستگاهی مدافعان هم می‌توانند گلزنی کنند. فکر نمی‌کنم مهاجمان بد کار کرده باشند. اولویت اصلی‌مان است که مقابل تیم‌هایی که به خصوص از ما بهتر هستند اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم. حرف آقای عنایتی کاملاً درست است.


او در پاسخ به این سوال که چه زمانی اولین گلش را برای هوادار به ثمر می رساند عنوان کرد: اولین موقعیتی که نصیبم شود تبدیل به گل می کنم. دوست دارم در بازی با صنعت نفت آبادان که زیاد خاطرات خوشی هم در آن تیم به خاطر مصدومیتی که نصیبم شد ندارم گل بزنم تا آن روزها را فراموش کنم. البته از لحاظ فردی برای من خوب نبود و گرنه صنعت نفت به لیگ برتر صعود کرد. اگر هم در این بازی قسمت نشد امیدوارم در بازی با استقلال دروازه این تیم را باز کنم. در مجموع اما تلاش من این است که مثمر ثمر باشم و کادرفنی هر چه می‌خواهد را انجام بدهم. همه مهاجمان دوست دارند گل بزنند، ولی گاهی اوقات وظایفی به آنها محول می‌شود که مهمتر از گلزنی است.


بخش پایانی صحبت های مهاجم هوادار نیز با ابراز موفقیت برای بهبود جایگاه تیمش در جدول رده بندی مطرح شد: امیدوارم جایگاه بهتری با پیروزی در برابر صنعت نفت در جدول کسب کنیم و بعد با خیال راحتی بعد از بازی با استقلال به تعطیلات نیم فصل برویم.

دیدگاه‌ها