کد خبر : 1806291 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:58 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

هرتابرلین ۱-۴ بایرن؛ تیم ناگلزمان پا پس نمی‌کشد

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی آسان هرتابرلین را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

هرتابرلین ۱-۴ بایرن؛ تیم ناگلزمان پا پس نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا امشب از سری مسابقات هفته بیستم مهمان هرتابرلین بود که جدال دو تیم با نتیجه 4-1 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بایرن مونیخ کار را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط کورنتین تولیسو به گل دست یافت اما داور آن را مردود اعلام کرد.

 

در دقیقه 25 این‌بار کورنتین تولیسو موفق شد گل سالمی را به ثمر برساند. ارسال کینگزلی کومان به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده تولیسو همراه شد تا بایرن با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1685198

 

 

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال جاشوا کیمیش به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده توماس مولر همراه شد تا بایرن نیمه اول را با پیروزی 2-0 به اتمام برساند.

 

در نیمه دوم هرتابرلین شروع بهتری داشت و همان اوایل می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما خوش شانسی بایرن‌مونیخ مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در ادامه باز هم بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه 74 گل سوم را هم به ثمر رساند. اشتباه عجیب دروازه‌بان هرتابرلین باعث شد لروی سانه دروازه تقریباً خالی این تیم را باز کند تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1685196

 

 

در دقیقه 79 بایرن مونیخ توانست گل چهارم را هم وارد دروازه هرتابرلین کند. سرژ گنابری در مصافی تک به تک با دروازه هر تا موفق به گلزنی شد تا نتیجه 4-0 شود.

 

در دقیقه 80 اشتباه عجیب و بد دایوت اوپامکانو، اکلنکمپ را در موقعیت تک به تک با دروازه بایرن مونیخ قرار داد و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد تا بازی با نتیجه 4-1 به پایان برسد.

 

 

1685199

دیدگاه‌ها