کد خبر : 1806293 | 03 بهمن 1400 ساعت 22:02 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آینده درخشانی در انتظار تیم ماست 

فراز امامعلی: روز تولدم روز اتفاقات خوب است

بازیکن مس رفسنجان با دادن یک پاس طلایی به آذرباد گل سوم تیمش در دیدار حساس با سپاهان را خلق کرد.

فراز امامعلی: روز تولدم روز اتفاقات خوب است 

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان با پیروزی سه بر یک مقابل سپاهان با یک روحیه خوب به استقبال تعطیلات رفت. فراز امام علی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: سپاهان فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند، در چند وقت اخیر  دچار بدشانسی شده است ولی تیم ما اصلاً به اسم حریف و اینکه کجای جدول است فکر نمی‌کند و فقط به سه امتیاز  فکر می کردیم و همانطور که مشاهده کردید توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به مردم خوب رفسنجان تقدیم کنیم. این موضوع جبران شکست سال گذشته بود و بابتش خوشحال هستیم.


او که همانند سال گذشته در روز تولدش عملکرد خوبی داشت و یک پاس گل هم به محسن آذرباد داد در این خصوص عنوان کرد: همیشه روزهای تولدم یا یک روز قبل و بعد از آن برای من خوش یمن بوده و در این چند ساله همیشه اتفاقات خوبی افتاده و سال گذشته هم در روز تولدم دو گل به پیکان زدم. 


این بازیکن اضافه کرد: پاس گل هم به اندازه یک گل برایم ارزش داشت و خیلی آن را دوست داشتم. توپی که داشت به اوت می رفت را گرفتم و به محسن آذرباد پاس دادم و او شوت فوق العاده ای زد و یکی از بهترین گل های فصل را زدیم و به نظرم گل خیلی خوب و تماشایی‌ای بود.

 

 

 

1564527

 


امامعلی که در بعضی از بازی ها به عنوان یار تعویضی به میدان آمد اما در کل در نیم‌فصل عملکرد خوبی داشت در این باره گفت: امسال شش، هفت بازی را به عنوان یار تعویضی به زمین آمدم و همیشه دوست داشتم که برای تیمم مثمرثمر باشم. چه ۵ و چه  ۹۰ دقیقه بازی کنم دوست دارم که اول از همه مثمرثمر باشم و بعد هم دروازه حریفان را به هر نحوی که شده تهدید کنم. اگر بتوانم گل بزنم اگر هم نتوانسم پاس گل می دهم.


امامعلی در پایان در مورد اینکه مس موفق شد جایگاه چهارمی را در پایان هفته شانزدهم کسب کند افزود: در دو سالی که آقای ربیعی تیم را به لیگ برتر آورده توانسته به یک ثبات و شخصیت برساند و من فکر می کنم آینده درخشانی در انتظار ما است و مس رفسنجان  اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند.

دیدگاه‌ها