کد خبر : 18930 | 25 بهمن 1388 ساعت 13:30 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال اروپا

نتایج لیگ های فوتبال در اروپا

رقابتهای فوتبال در کشورهای اروپایی دیشب با انجام چند دیدار مهم پیگیری شد که در مهمترین دیدارها بایرن مونیخ آلمان 3 بر صفر حریف خود دورتموند را شکست داد و رئال مادرید اسپانیا هم با همین نتیجه رقیب پایین جدولی خود را در هم کوبید.

نتایج لیگ های فوتبال در اروپا

 درهفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا شنبه شب با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد.
در یکی از این دیدارهای تیم فوتبال رم در ورزشگاه خانگی با نتیجه 4 بر یک از سد پالرمو گذشت تا 47 امتیازی شده و به جایگاه دوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کند. ماتئو بریگی(33 و 62)، باپتیستا(53) و آرنه ریسه(83) برای رم در این مسابقه گل زدند و فابریتسیو میکولی(80-پنالتی) تک گل پالرمو را به ثمر رساند.
 در دیگر دیدار هم تیم فیورنتینا که هفته پیش در خانه برابر رم تن به شکست داده بود، در ادامه ناکامی‌هایش برابر سامپدوریا با 2 گل مغلوب شد. سمیولی(16) و پازینی(40) برای سامپدوریا در این دیدار گل زدند تا این تیم به جایگاه چهارم جدول رده بندی سری آ صعود کند. 
 مسابقات اين هفته امشب با برگزاري ديدارهاي زير به پايان مي رسد:
یوونتوس - جنوآ
پارما - لاتزیو
لیوورنو - بولونیا
کالیاری - باری
کاتانیا - آتلانتا
ناپولی - اینتر
 جدول رده بندی سری آ ایتالیا:
1- اینتر 53 امتیاز
2- رم 47 امتیاز(یک بازی بیشتر)
3- میلان 45 امتیاز
4- سامپدوریا 39 امتیاز(یک بازی بیشتر)

 روز دوم از هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان (بوندس‌لیگا) شنبه شب با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در      مهمترین دیدار برگزار شده تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر یک از سد بوریسیادورتموند گذشت.
 در این دیدار که در ورزشگاه آلیانس برگزار شد، ابتدا تیم دورتموند با گل دقیقه 5 محمد زیدان از میزبانش پیش افتاد اما مارک وان بومل(22)، آرین روبن(50) و ماریو گومز(65) با گل‌های خود زمینه پیروزی بایرن را در این دیدار مهم فراهم کردند.
 در دیگر مسابقه حساس این هفته، تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی با نتیجه 2 بر یک از وولفسبورگ گذشت تا تنها به خاطر یک تفاضل گل بیشتر، همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.
 همچنین تیم فوتبال بوخوم درحالی که وحید هاشمیان در دقیقه 1+90 به جای سستاک وارد زمین مسابقه شد، با نتیجه 2 بر یک مقابل هوفنهایم به پیروزی دست یافت تا فاصله خود را با تیم‌های قعرجدول بیشتر کند.
 هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگا آلمان امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می رسد:
شالکه - کلن
اینتراخت فرانکفورت - فرایبورگ
 جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا:
1- لورکوزن 48 امتیاز- تفاضل گل 30+
2- بایرن مونیخ 48 امتیاز- تفاضل گل 29+
3- شالکه 42 امتیاز(یک بازی کمتر)

  روز نخست از هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا شنبه شب با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال رئال مادرید با نتیجه 3 بر صفر از سد خه‌رس گذشت.
 در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار و نیمه نخست آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، کریستیانو رونالدو(69 و 71) و آلوارو آربلوآ(64) برای رئال مادرید گل زدند.
 همچنین در مسابقه ویارئال با اتلتیک بیلبائو که با برتری 2 بر یک ویارئال همراه بود، داور در وقت‌های اضافی مسابقه به 3 بازیکن کارت قرمز نشان داد. دیه گو گودین از ویارئال و آگینابا و لاساکا از اتلتیک بیلبائو بازیکنان اخراجی این دیدار بودند. 
  برنامه ادامه مسابقات هفته بیست و دوم :
یکشنبه 25/11/88
 والادولید - زاراگوزا
ختافه - آلمریا
اسپانیول - دپورتیوو
 سویا - اوساسونا
 اتلتیکومادرید - بارسلونا
 جدول رده بندی رقابت‌های لالیگا:
1- بارسلونا 55 امتیاز
2- رئال مادرید 53 امتیاز(یک بازی بیشتر)
3- والنسیا 43 امتیاز(یک بازی بیشتر)

 مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های(FA Cup) انگلستان شنبه شب با برگزاری 5 مسابقه آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی با نتیجه 4 بر یک از سد کاردیف گذشت. در این دیدار دروگبا(2)، بالاک(51)، دانیل(69) و کالو(86) برای چلسی گل زدند و چوپرا(34) تک گل تیم کاردیف را به ثمر رساند.
 مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای (FA Cup) انگلستان امشب با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می شود:
بولتون - تاتنهام
فولهام - نوتس کانتی
کریستال پالاس - آستون ویلا

دیدگاه‌ها