کد خبر : 21121 | 05 اردیبهشت 1389 ساعت 16:49 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریز و درشت از پرسپولیس

انصراف احتمالی باشگاه پرسپولیس از جذب خلعتبری،تماس تلفنی آندرانیک تیموریان با علی دایی،پرسپولیس 4 بازیکن یک اخطاره دارد،عبدی: کار را در همان بازی رفت تمام می‌کنیم

انصراف احتمالی باشگاه پرسپوليس از جذب خلعتبري

  باشگاه پرسپوليس مذاکرات خود را مدتي است با بازيکنان ساير تيم‌هاي ليگ برتري آغاز کرد و اولويت با ليستي است که علي دايي يک ماه پيش آن را تحويل حبيب کاشاني داده است. در اين ميان محمدرضا خلعتبري در اين ليست ديده مي‌شود اما به نظر مي‌رسد قيمت بالاي او دايي را از جذب او منصرف کرده باشد. منابع خبري سايت گل گزارش مي‌دهند که گويا خلعتبري از طريق دوستان مشترک پيشنهادي بين 900 ميليون تا 1 ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس داده است و علي دايي پس از شنيدن اين رقم ديگر پروسه انتقال اين مهاجم ريزنقش را به پرسپوليس دنبال کرده است. شنيده مي‌شود که خلعتبري که براي جدايي از ذوب آهن بسيار مصمم است قصد دارد پيشنهاد جديدي به علي دايي ارائه بدهد، پيشنهادي که رقمش با رقم قبلي قابل مقايسه نيست.

تماس تلفني آندرانيک تيموريان با علي دايي

  آندرانيک تيموريان هافبک تيم ملي کشورمان اين روزها حال و هواي خوبي در انگلستان ندارد و به همين دليل جدايي‌اش از ليگ جزيره قطعي به نظر مي‌رسد در اين ميان شايعات زيادي درمورد حضور او در تيم‌هاي ليگ برتري شنيده مي‌شود. اما منابع خبري سايت گل گزارش مي‌دهند که چند روز قبل تماسي بين علي دايي و تيموريان برقرار شده است و توافقات اوليه براي حضور آندو در پرسپوليس صورت گرفته است. البته طرفين دوست ندارند اين موضوع را تا وقت مناسب رسانه‌اي کنند. اما با توجه به نياز علي دايي براي جذب يک هافبک تدافعي و تلاش آندرانيک براي حضور در ايران احتمال انتقال تيموريان به پرسپوليس بسيار زياد است.

پرسپوليس 4 بازيکن يک اخطاره دارد
   برخلاف رقابت‌هاي ليگ برتر در جام حذفي هر بازيکن با دريافت دو کارت زرد از بازي بعدي محروم خواهد شد و پرسپوليس در آستانه ديدار با گسترش فولاد تبريز 4 بازيکن يک اخطاره دارد به گزارش گل شيث رضايي، ابراهيم شکوري، حسين بادامکي و عادل کلاه‌کج 4 بازيکن يک اخطاره پرسپوليس هستند که در صورت دريافت کارت زرد در بازي رفت از همراهي پرسپوليس در بازي برگشت فينال جام حذفي محروم خواهند بود. گفتني است که اين موضوع طي چند روز آينده از طريق خوردبين به بازيکنان ابلاغ خواهد شد.

عبدي: کار را در همان بازي رفت تمام مي‌کنيم

   مربي جوان پرسپوليس که علي دايي امروز حضورش را در فصل آينده تضمين نکرده در گفت‌وگويي با سايت گل قوياً تأييد کرد پرسپوليس قهرمان جام حذفي کشور خواهد بود. حسين عبدي در گفت‌وگوي کوتاه در خصوص ديدار پرسپوليس با گسترش فولاد تبريز مي‌گويد:«براي اين تيم و هواداران تبريزي احترام زيادي قائلم اما شک نکنيد که پرسپوليس قهرمان جام حذفي خواهد شد، تمام تلاش ما اين است که در همان بازي رفت کار را يکسره کنيم. فرقي نمي‌کند که بازي برگشت در تبريز باشد يا تهران اما مطمئن باشيد در همان بازي رفت چنان پرقدرت ظاهر مي‌شويم که بازي برگشت به يک بازي تشريفاتي تبديل شود.» عبدي از اظهارنظر در خصوص احتمال ادامه همکاري با پرسپوليس امتناع کرد.

دیدگاه‌ها