کد خبر : 1625502 | 31 تیر 1398 ساعت 16:36 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

پیشنهاد تمدید ضد رئالی پی اس جی به امباپه

سران پی اس جی برای جلوگیری از جدایی زودهنگام کیلیان امباپه، قصد تمدید قرارداد با او را دارند.

پیشنهاد تمدید ضد رئالی پی اس جی به امباپه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پی اس جی دو سال پیش کیلیان امباپه را به صورت قرضی با بند خرید دائمی 180 میلیون یورویی از موناکو به خدمت گرفت و یک سال بعد این بند فعال شد. امباپه قرار بود زیر سایه نیمار باشد اما درخشش او فوق تصور بود و حالا بسیاری او را ستاره شماره یک پی اس جی می دانند. امباپه برای پیوستن به باشگاه پاریسی، قید پیشنهاد رئال را زد اما به نظر، حالا پشیمان است و با وجود اینکه تا 2023 قرارداد دارد؛ ولی شایعاتی در مورد مذاکراتش با رئال شنیده می شود.

می گویند رئالی ها قصد دارند فصل بعد به صورت جدی برای جذب امباپه تلاش کنند و مسئولان پی اس جی از این قضیه آگاهند.

 

 

1421095

 

 

طبق ادعای لوپاریزین، پی اس جی از بیم جدایی امباپه قصد دارد به وی پیشنهاد تمدید وسوسه انگیزی ارائه کند؛ به این ترتیب که دستمزد او به هفته ای 950 هزار یورو افزایش خواهد یافت. به عبارتی امباپه در سال، 45.5 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد و از این حیث بالاتر از نیمار قرار می گیرد.

امباپه ماه گذشته به شکل مستقیم از شرایط خود در پی اس جی ابراز نارضایتی کرد و گفت که می خواهد مسئولیت بیشتری در تیم برعهده بگیرد. برخی منابع می گویند او از رقم دریافتی کنونی خود ناراضی است و پیشنهاد تمدید جدید نیز در همین راستا خواهد بود.

از سوی دیگر، رئالی ها از امباپه خواسته اند تا از تمدید با پی اس جی خودداری کند تا مسیر برای جذب او هموارتر شود. ستاره جوان بار دیگر در دوراهی رئال و پی اس جی قرار گرفته و باید دید این بار تصمیمش چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها