کد خبر : 49961 | 08 مرداد 1390 ساعت 11:54 | 587 بازدید | 0 دیدگاه

دایی: زمان‌مان كم بود اما خوب تمرین كردیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری با ابراز رضایت از تمرینات تیمش گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که فصل جدید را خوب شروع کنیم.

دایی: زمان‌مان كم بود اما خوب تمرین كردیم

   علي دايي درباره شرايط تيمش در آستانه شروع فصل يازدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر شرايط تيم ما در حال حاضر بسيار خوب است و با توجه به زمان کمي که براي آماده‌سازي تيم در اختيار داشتيم تمرين‌هاي خوبي انجام داده‌ايم.

وي در ادامه با ابراز رضايت از کيفيت اردوي تيمش در اردبيل، خاطر نشان کرد: اردوي بسيار خوبي در سرعين داشتيم که بازيکنان در اردو با من خيلي همکاري کردند و فشار زيادي را در تمرينات تحمل کردند چرا که به دليل کمبود زمان مجبور شديم تمرين‌ها را بسيار پرفشار انجام دهيم.

دايي در ادامه با بيان اينکه او و همکارانش و تمام بازيکنان راه‌آهن سعي مي‌کنند فصل جديد ليگ برتر را خوب شروع کنند، گفت: متاسفانه ايمان رزاقي‌راد همچنان به دليل مصدوميت سال گذشته‌اش نمي‌تواند در شروع فصل ما را همراهي کند که اميدوارم هر چه سريعتر بهبود يابد. همچنين چند بازيکن ديگرمان نيز مصدوم هستند که فکر مي‌کنم بتوانند در بازي اول ما را همراهي کنند.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در ادامه درباره ميزان هماهنگي بازيکنانش به ويژه کساني که امسال به تيم اضافه شده‌اند، تصريح کرد: همانطور که گفته‌ام زمان کمي براي آماده‌سازي داشتيم ولي تمرين‌هاي خوبي انجام داديم. در حال حاضر بازيکنان ما به آمادگي مطلوب نرسيده‌اند ولي خوشبختانه در آمادگي نسبي به سر مي‌برند.

دايي در ادامه درباره پيش‌بيني‌اش از کيفيت فصل آينده ليگ برتر، اظهارنظر کرد: ليگ مانند هندوانه در بسته‌اي مي‌ماند که تا باز نشود معلوم نمي‌شود درونش چگونه است، بنابراين من هم تا وقتي رقابت‌هاي ليگ برتر آغاز نشده نمي‌توانم درباره کيفيت آن نظر بدهم.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال در ادامه با بيان اينکه نمي‌خواهد درباره تيم ملي نظري بدهد، اظهار کرد: فقط به عنوان يک ايراني براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت مي‌کنم و از مردم نيز مي‌خواهم صبر داشته باشند و وقت کافي را به کارلوس کي‌روش بدهند تا بتواند برنامه‌هايش را در تيم ملي اجرا کند.

دايي در ادامه با بيان اينکه نمي‌توان پس از دو بازي درباره عملکرد تيم ملي صحبت کرد، افزود: بازي تيم ملي برابر مالديو در حد و اندازه نام ايران نبود ولي معتقدم بايد به سرمربي پرتغالي تيم ملي فرصت بدهيم تا تيم را آنگونه که مي‌خواهد بسازد. او تازه تيم را به دست گرفته و بايد به او اجازه بدهيم آنطور که مي‌خواهد کار کند.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: تيم ملي در رسيدن به اهدافش موفق باشد.

 
 

دیدگاه‌ها