کد خبر : 63970 | 13 دی 1390 ساعت 14:26 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کناره گیری سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: 'علی شجاعی' سرپرست تیم فوتبال این باشگاه از این سمت کناره گیری کرده اما استعفایش هنوز در هیات مدیره باشگاه مطرح نشده است.

کناره گیری سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن

     ''''خسرو ابراهیمی''''روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: تاکنون شخصی به عنوان جایگزین وی تعیین نشده است و فرد جایگزین پس از موافقت هیات مدیره باشگاه با استعفای وی معرفی خواهد شد.

وی درباره نقل و انتقالات در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت:تاکنون بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته ایم و هیچیک از بازیکنان نیز از این تیم جدا نشده اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره وضعیت ''''هوار ملامحمد '''' بازیکن عراقی این تیم پس از اتمام مرخصی اش هنوز در تمرینات آماده سازی ذوب آهن شرکت نکرده است، اظهارداشت: این بازیکن برای گذراندن تعطیلات نیم فصل به عراق سفر کرده اما تاکنون مراجعت نکرده است.

وی با بیان این که '''' هوار ملامحمد '''' از طریق مدیر برنامه هایش خواستار جدایی از تیم فوتبال ذوب آهن شده است، افزود: با مدیر برنامه های وی مذاکره و شرایط باشگاه را برای جدایی این بازیکن از تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کردیم .

ابراهیمی تصریح کرد: پس از مذاکرات یاد شده تاکنون پاسخی از سوی ملامحمد دریافت نکرده ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر حضور ''''جلال اکبری'''' در تمرینات روز گذشته این تیم گفت: از حضور وی در این تمرینات بی اطلاع هستم اما شاید او بصورت شخصی در این تمرینات شرکت کرده و باشگاه مذاکره ای با این بازیکن انجام نداده است.

 

دیدگاه‌ها