کد خبر : 984272 | 29 مرداد 1391 ساعت 22:14 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون

منچسترسیتی دفاع از قهرمانی در این فصل را به همان ترتیبی آغاز کرد که فصل قبل را به پایان برده بود، یعنی ابتدا از حریف عقب افتاد و سپس سه بر دو آنها را برد تا خاطرات چند ماه پیش زنده شود.

پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون
جک رادول تازه‌وارد در این دیدار در ترکیب ثابت من‌سیتی قرار گرفته بود. جیمز وارد-پراوز 17 ساله هم اولین بازی خود در لیگ برتر را در تیم قدیس‌ها انجام داد.
سیتی در دقیقه 17 می‌توانست از حریف پیش بیفتد. کارلوس تبس با پاس سمیر نصری به پیش تاخت و یوس هوویولد هلندی او را سرنگون کرد و هوارد وب اعلام پنالتی کرد. سرخیو آگوئرو حاضر به زدن پنالتی نشد و ماریو بالوتلی و جیمز میلنر هم روی نیمکت بودند، و در نتیجه داوید سیلوا پشت توپ ایستاد اما ضربه بد او را کلوین دیویس گرفت.
ساوتهمپتون به‌سختی می‌توانست حمله کند اما در دفاع عالی بود. با این حال دفاع آنها در دقیقه 40 فروریخت. نصری در نیمه حریف فرصت کافی برای فکر کردن یافت و توپ را با پاس چیپ به کارلوس تبس سپرد و او هم به زیبایی دروازه کلوین دیویس را گشود.
ریکی لمبرت، آقای گل فصل پیش مسابقات قهرمانی (دسته دو) در دقیقه 55 به میدان رفت و 4 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. این بازیکن 30 ساله با شوتی دقیق از گوشه محوطه جریمه گل‌زنی کرد.
استیون دیویس در دقیقه 68 قدیس‌ها را پیش انداخت. پاس ضعیف رادول منجر به ضدحمله شد و استیون دیویس با ضربه‌ای دقیق گل برتری را زد.
اما ادین ژکو در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند. روی کرنر سمیر نصری و اثر ونسان کمپانی، یحیی توره توپ را به هر ترتیب به ژکو رساند و او گل زد.
در نهایت نصری در دقیقه 80 گل زد. دنی فاکس توپ را با اشتباه و با ضربه سر به سمت او زد و او هم آن را به گل تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها