کد خبر : 986367 | 17 شهریور 1391 ساعت 11:04 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

در دیداری تدارکاتی

صبای قم برابر ملوان انزلی تن به شکست داد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برابر ملوان بندر انزلی تن به شکست داد.

صبای قم برابر ملوان انزلی تن به شکست داد
در حالی که رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام دیدارهای هفته هفتم خود، در هفته هشتم روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پایانی شهریورماه پیگیری می‌شود، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از جمله صبای قم نیز در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسب سعی در بهبود وضعیت آمادگی تیم خود دارند.
به نقل از فارس ،در حالی که دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، بعد از چهار روز تعطیلی از روز دوشنبه این هفته آغاز شد، شاگردان یحیی گل محمدی در دیداری تدارکاتی به مصاف ملوان بندر انزلی رفتند و با شکست به کار خود پایان دادند.
در این دیدار که به میزبان تیم فوتبال صبای قم در زمین اختصاصی تمرینات صبا یعنی مجموعه ورزشی هما برگزار شد، صبایی‌ها بعد از باخت سه بر یک برابر ملوان انزلی در هفته سوم لیگ برتر، در این بازی تدارکاتی نیز با یک گل به ملوان باختند.
در این مسابقه بازیکنان دو تیم بازی جذاب و نزدیکی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های متعددی در جریان بازی ایجاد شد اما در نهایت این تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که با بهره بردن از گل دقیقه 90 جواد شیرزاد موفق به کسب برتری یک بر صفر شد.
این دیدار در حالی برگزار شد که بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به دلیل حضور تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی تا بیست و سوم شهریور ماه تعطیل است و در حال حاضر تنها هفت هفته از لیگ دوازدهم گذشته است و بازی‌های هفته بعد لیگ برتر نیز از 24 شهریور ماه در قالب 9 مسابقه برگزار می‌شود.
بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی هفتم خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام این شهر که البته به تساوی بدون گل انجامید، با صلاح‌دید کادر فنی خود چهار روز به استراحت و تعطیلی رفته و از دوشنبه 13 شهریور ‌ماه دور جدید تمرینات را از سر گرفته‌اند.
تساوی در مصاف خارج از خانه برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که موجب شد صبا همچنان خطر تیم‌های تعقیب‌کننده‌ای نظیر پیکان و استقلال تهران را احساس کند، سخت بازیکنان صبای قم را مصمم کرده است و کادر فنی این تیم نیز امیدوارند فاصله موجود بین بازی‌ هفته هفتم تا دیدار هفته هشتم، تیمشان را از هر نظر متحول کرده و برای مصاف حساس با تیم فوتبال گهر زاگرس درود در چهارمین بازی خانگی آنها را در ورزشگاه یادگار امام قم آماده کند.
صبای قم در هفت هفته گذشته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، موفق به کسب 11 امتیاز شده است و در حال حاضر در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ دهم فوتبال کشور جای دارد، جایگاهی که هنوز برای این تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مطمئن نیست زیرا رقیب این هفته آنها یعنی گهر زاگرس هم این هفته‌ها خوب بازی می‌کند و خطرناک به نظر می‌رسد.
صبای قم تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، چهار بازی در خانه حریفان و سه بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار کرده است که از این تعداد بازی، سه پیروزی، دو تساوی و دو شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته‌های بعدی به تیم‌های ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان باخته و با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز نیز مساوی کرده‌اند.
دیدارهای هفته هشتم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه 24 شهریورماه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در روز شنبه 25 شهریور از ساعت 18 و 35 دقیقه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال گهر درود پذیرایی صف آرایی می‌کند.

دیدگاه‌ها