کد خبر : 992128 | 16 آبان 1391 ساعت 01:02 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدول رده بندی برترین گلزنان لالیگای اسپانیا

در پایان هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی لالیگای اسپانیا، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا همچنان در صدر جدول گلزنان این جام قرار دارد.

جدول رده بندی برترین گلزنان لالیگای اسپانیا
 مسی در رقابت های فصل جاری لالیگا اسپانیا در پایان هفته دهم با سیزده گل در صدر جدول برترین گلزنان لالیگا است.
کریستیانو رونالدو با یازده گل و فالکائو مهاجم اتلتیکو مادرید با ده گل رقبای اصلی مسی به حساب می آیند، و به ترتیب در مکان های دوم و سوم این جدول جای دارند.
آرتیز آدوریز از اتلتیک بیلبائو نیز با به ثمر رساندن هشت گل در رده بعدی قرار دارد و گونزالو ایگواین از رئال مادرید نیز بازیکن هفت گله این مسابقات است.
تامر حیمد از مایورکا و آلوارو نگردو از سویا مهاجمانی هستند که شش گل به ثمر رسانده اند و در رده ششم جدول رده بندی گلزنان این رقابت ها هستند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، اسکار از وایادولید و داوید ویا از بارسلونا بازیکنان پنج گله این رقابت هستند و در رده بعدی جدول رده بندی برترین گلزنان لالیگا جای گرفته است.
لئو باپتیسائو از ‌رایو وایه کانو، العربی از گرانادا، اوبافمی مارتینز از لوانته ، خوان آنتونیو پیتسی از دپورتیو لاکرونیا ، الدر پوستیگا از رئال ساراگوسا و خوان وردو از اسپانیول هرکدام با چهار گل زده، در رده بعدی جدول گلزنان لالیگای اسپانیا جای دارند.

دیدگاه‌ها