کد خبر : 998124 | 18 دی 1391 ساعت 11:51 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

روح‌الله عرب : هیچ کسی به داد من نمی‌رسد

روح‌الله عرب می‌گوید هدف اولیه من، آرامش تیم است ولی هیچ کس نیست که به داد من برسد و واقعا خسته شده‌ام.

روح‌الله عرب : هیچ کسی به داد من نمی‌رسد
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهارکرد: به نظرم اگر یکسری از مشکلات درون‌ تیمی ما حل شود، وضعیت‌مان بهتر می‌شود. یکی از این مشکلات، برای خودم به وجود آمده است. واقعا بریده‌ام و خسته شده‌ام و نمی‌دانم باید دست به چه کاری بزنم و نمی‌دانم چه گناهی در حق مربی‌هایی که به آبادان آمده‌اند، مرتکب شده‌ام.
به گزارش ایسنا ، وی ادامه‌داد: نیم‌فصل اول که کاستا سرمربی تیم بود، در بیشتر دیدارها تا هفته دهم، یازدهم در نیمه دوم به من بازی می‌داد و اکنون نیز که کاسیمیرو سرمربی تیم است، یا به من بازی نمی‌دهد یا مانند بازیکنان مبتدی دقیقه 40 یا 45 من را تعویض می‌کند، در حالی که هیچ کم‌کاری، بی‌انضباطی و بی‌احترامی از من سر نزده است.
این بازیکن نفت آبادان بیان‌ کرد: از نظر فنی نیز تمام تلاشم را می‌کنم ولی متاسفانه بسیار راحت، انگیزه و عرقی که به پیراهن نفت دارم، نادیده گرفته می‌شود. من واقعا باوجود چنین شرایطی خسته شده‌ام و باور کنید بعد از دیدار با فجرسپاسی می‌خواستم وسایلم را جمع کنم و بروم اما غیرتم به من اجازه نداد که در چنین وضعیتی تیم را تنها بگذارم.
وی افزود: من احساس می‌کنم با رفتن به زمین می‌توانم به نفت کمک کنم و اکنون احساسم بر این است که با بازی نکردن، حق من ضایع می‌شود. نمی‌دانم کاسیمیرو از من دلگیر است که این گونه رفتار می‌کند و یا قضیه چیز دیگری است؛ به همین دلیل در نیم‌فصل با او صحبت کردم. در بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول با هدایت او بوده، من را در دقیقه 50 تا 60 بیرون می‌کشید و به خاطر این موضوع به او گفتم اگر با من مشکلی دارد خیلی راحت به باشگاه اعلام کند تا بگذارند از تیم جدا شوم.
عرب عنوان‌کرد: در حالی او من را در دقایق 50 تا 60 از زمین بیرون می‌آورد که من توانایی بدنی بالایی برای بازی کردن دارم و اگر آمار گل‌زنی من را تهیه کنید، می‌بینید که بیشتر گل‌هایی که به ثمر رسانده‌ام در دقایق 80 به بعد بوده است. به هر حال به کاسیمیرو گفتم که به نظرم شما به دلیل این‌که دو سال پیش که در نفت بودید و در هفته بیستم یا بیست‌ویکم از تیم جدا شدید، من را در این جدایی تاثیر‌گذار می‌دانید و به همین دلیل از من ناراحت هستید،‌ در حالی که خدا را شاهد می‌گیرم که من اصلا در این جدایی تاثیر‌گذار نبودم.
وی گفت: امسال در نیم‌فصل از تیم‌های دیگر که دو تیم آن آسیایی بودند، پیشنهاد داشتم ولی از این پیشنهادها گذشتم. هدف اولیه من آرامش تیم است و هیچ وقت هم به نیمکت‌نشینی اعتراض نداشته‌ام؛ حتی می‌توانید این موضوع را از پیروانی و ذوالفقارنسب و مربیان دیگر هم بپرسید. من حتی برای رسیدن تیم به آرامش از بازوبند کاپیتانی که حقم بود، گذشتم. البته این کار را خودم انجام دادم و کسی به من نگفت که بازوبند را به کعبی بدهم. حس و وظیفه فوتبالی‌ام به من گفت برای کمک به مجموعه و آرامش تیم، بازوبند را به کعبی بدهم.
کاپیتان نیم‌فصل اول نفت آبادان ادامه‌داد: برای من این موارد ارزشی ندارد و آن چه برایم در اولویت است، موفقیت نفت آبادان است و من برای کسب قدرت به این‌جا نیامده‌ام بلکه به این شهر آمده‌ام تا انجام وظیفه کنم. اگر بازوبند کاپیتانی را به کعبی دادم برای دل خودم این کار را انجام دادم چرا که احساسم بر این بود که درست نیست روح‌الله عرب جلوی بازیکنی که 80، 90 بازی ملی دارد، بازوبند کاپیتانی را به دستش ببندد، به خاطر همین تصمیم گرفتیم بدون هیچ ادعایی، بازوبند را به کعبی بدهم.
وی در ادامه با بیان این‌که بازیکنان نمی‌توانند هیچ نقشی در ناکامی‌های تیم داشته باشند، گفت: متاسفانه بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد و به نظرم ما بازیکنان در نحوه نتیجه‌گیری تیم موثر نیستیم. ما حتی از اول فصل تاکنون پول‌مان را به موقع از باشگاه دریافت نکرده‌ایم اما کوچکترین اعتراضی هم نداریم، در حالی که تمام بازیکنان مشکل مالی دارند ولی به خاطر عرق‌شان به آبادان، اعتراضی نکردند. معتقدم نفت یک تیم 18 عیار بود و با جذب بازیکن‌های جدید 24 عیار شد. به هر حال آرزوی من ماندن نفت در لیگ است و همان طور که قبلا هم گفته بودم بازهم معتقدم که نفت در لیگ می‌ماند.
عرب به دو دیداری که نفت در خانه بازی کرد و نتوانست پیروز شود، اشاره کرد و به ایسنا گفت: اگر ما می‌توانستیم این شش امتیاز بازی‌های خانگی را به دست آوریم، از انتهای جدول جدا می‌شدیم و می‌توانستیم با روحیه خوبی دیدارهای آینده را برگزار کنیم. هر چند ماندن‌مان در لیگ سخت‌تر شده اما به نظرم هنوز دیر نشده است و می‌توانیم جبران کنیم چرا که فاصله امتیازی ما با تیم سیزدهم جدول زیاد نیست و باید همین تیم‌ها به آبادان بیایند و با ما بازی کنند.
وی عنوان‌کرد: نتایج بازی‌های خانگی برای ما مهم بود که متاسفانه در هفته‌های اخیر دو تساوی به دست آوردیم که هیچ فرقی با باخت نداشت. ما اکنون باتوجه به جایگاهی که در جدول داریم، باید به صورتی بازی کنیم که پیروز شویم و حتی تساوی هم دردی از ما دوا نمی‌کند. نمی‌دانم چرا ما برد نمی‌آوریم و همچنین گل زودهنگام دریافت می‌کنیم و اگرچه آن را جبران می‌کنیم اما دیگر فرصتی برای زدن گل پیروزی نداریم.
این مهاجم نفت آبادان افزود: به نظرم بدشانسی مهم‌ترین دلیلی است که باعث عدم‌نتیجه‌گیری ما می‌شود. تاکنون هیچ تیمی مقابل ما بازی نکرده است و بگوید نفت لیگ یکی بازی می‌کند. ما در نیم‌فصل اول در دقیقه اول گل می‌زدیم ولی در دقایق پایانی گل می‌خوردیم اما اکنون عکس این موضوع اتفاق می‌افتد. دیگر نمی‌دانیم باید دست به چه کاری بزنیم تا تیم از این وضعیت خارج شود.
وی در پایان درباره حضور نفت در ادامه رقابت‌های جام‌حذفی گفت: آرزویم این است که عاقبت کار نفت مانند شاهین بوشهر نشود و آن بلایی که سر شاهین آمد، سر ما نیاید. این تیم زمانی که قهرمان جام‌حذفی شد، از لیگ برتر سقوط کرد. اعتقاد دارم در این فاصله زمانی که بازی‌های لیگ برتر هر چهار، پنج روز یک بار برگزار می‌شود، حضور ما در جام‌حذفی هیچ دردی را دوا نمی‌کند و فقط بدن بازیکنان را خسته و فرسوده می‌کند.

دیدگاه‌ها