کد خبر : 1624742 | 27 تیر 1398 ساعت 21:22 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش برای پرونده جنجالی؛

نامه فیفا رسید، پایان داستان استقلال و پروپئیچ

باشگاه استقلال اعلام کرد نامه فیفا برای پرداخت پول به پئیچ را دریافت کرده است.

نامه فیفا رسید، پایان داستان استقلال و پروپئیچ

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال نامه ای برای پرداخت پرونده پئیچ به این باشگاه دریافت کرده است.
در اطلاعیه باشگاه استقلال در این باره آمده است:

دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.


درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدین وسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد .


 این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.


بدون تردید طی روزهای آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغپرداز انجام خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها