کد خبر : 1619658 | 03 تیر 1398 ساعت 11:15 | 847 بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رییس کمیته مسابقات به صحنه فوتبال

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات که با حکم کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده بود بار دیگر به صحنه فوتبال برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، او شب گذشته در شهر خرمشهر حاضر شد و از استادیوم نفت و گاز اروندان بازدید کرد. استادیومی که محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم کارون اروند خرمشهر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است و البته در گذشته محل برگزاری دیدار پایانی جام حذفی هم بوده است.

 

در پی حواشی ای که در بازی پرسپولیس – داماش در فینال جام حذفی رخ داد کمیته اخلاق با صدور رایی سعید فتاحی را تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. سعید فتاحی تنها کسی بود که در جلسه کمیته اخلاق حاضر شد و دفاعیات خود را ارایه داد. اما رییس سازمان لیگ برتر، طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال استان خوزستان و مدیر عامل باشگاه داماش در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا نکردند.

 

قرار بود رای کمیته اخلاق در مورد این پرونده هفته جاری اعلام شد اما این اتفاق رخ نداد. حضور سعید فتاحی در خرمشهر نشان می دهد مشکل او برای ادامه حضور در فوتبال حل شده است و او هم چنان به عنوان رییس کمیته مسابقات به کار خود ادامه خواهد داد.

 

1414885

دیدگاه‌ها