کد خبر : 1615678 | 14 خرداد 1398 ساعت 09:59 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس خواهان بازگشت پوگبا به تورین

اسکای اسپورتز مدعی شد باشگاه یوونتوس به دنبال جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد است و قصد دارد این بازیکن سابق خود را دوباره به تورین منتقل کند.

یوونتوس خواهان بازگشت پوگبا به تورین

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورتز ایتالیا با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد باشگاه یوونتوس، قهرمان ایتالیا با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا تماس گرفته و درباره تمایل باشگاه ایتالیایی به جذب پوگبا در فصل تابستان با او صحبت کرده است.

 

این رسانه ایتالیایی می‌گوید ابراز تمایل یووه برای جذب پوگبا به باشگاه منچستریونایتد منتقل شده است.

 

1403448

 

پوگبا سابقه بازی در یوونتوس را دارد. او سال 2012 به دلیل آنکه در اولدترافورد به اندازه کافی به بازی گرفته نمی‌شد و بیشتر نیمکت‌نشین بود به عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوست. پوگبا در تورین چهار فصل موفق را پشت سر گذاشت و سپس در سال 2016 با قراردادی به مبلغ 89 میلیون پوند که در زمان خود رکوردی جهانی بود به اولدترافورد بازگشت.

 

پوگبا در دومین دوره حضور خود در یونایتد فراز و نشیب‌های زیادی داشته. او از زمان بازگشت به یونایتد برای این تیم 135 بازی انجام داده و 31 گل به ثمر رسانده است.

 

از قرارداد پوگبا با منچستریونایتد دو سال دیگر باقی مانده و از این گذشته باشگاه از این گزینه برخوردار است که در پایان مهلت قرارداد او آن را به مدت 12 ماه دیگر تمدید کند.

 

دیدگاه‌ها