کد خبر : 1624746 | 27 تیر 1398 ساعت 21:44 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجد 2 آلومینیوم اراک 0

نبرد کاپیتان ها را تارتار برد

دیدار دوستانه دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک با برتری شهر اولی ها به پایان رسید.

نبرد کاپیتان ها را تارتار برد

به گزارش "ورزش سه"، مسجدسلیمان که با هدایت مهدی تارتار برای حضور در لیگ برتر نوزدهم آماده می شود، امروز در دیداری تدارکاتی به دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک رفت.


نفتی ها در شرایطی به دیدار آلومینیوم اراک می رفتند که دو بازی دوستانه با تیم های شهدای رزکان و تیم ملی امید انجام داده بودندو این دیدار سومین بازی تدارکاتی این تیم به شمار می‌رفت.

 

این دیدار دوستانه  هم به علت سابقه فکری در مسجد سلیمان و هم به جهت اینکه هر دو مربی سابقه بستن بازوبند استقلال و پرسپولیس را داشتند از حساسیت های ویژه‌ای برخوردار بود  که در نهایت با برتری شاگردان تارتار به پایان رسید.


در این دیدار  که از ساعت ۱۸ در کمپ الیاف برگزار شد هر دو تیم با  تصمیم کادرفنی در سه تایم ۳۰ دقیقه ای  به میدان رفتند.  هر دو مربی  ابتدا با ترکیب اصلی پا به میدان گذاشتند و در دو تایم به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در تایم سوم محمود فکری به دلیل محک زدن بازیکنان ذخیره خود هر ۱۱ بازیکن خود را تعویض و بازیکنان ذخیره را وارد میدان کرد اما در آن سوی میدان با همان ترکیب اولیه به مسابقه ادامه داد تا اینکه در این تایم نفتی ها موفق شدند توسط عباس عسگری و علی آل کثیر  دو گل به ثمر رسانده و در نهایت با همان نتیجه دو بر صفر  به برتری دست یابند.

دیدگاه‌ها