کد خبر : 1612458 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 00:26 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست

وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، پس از پیروزی 6-0 مقابل واتفورد و کسب سومین جام فصل، سیتی را بهترین تیم دنیا توصیف کرد.

کمپانی: منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که پیش از این توانسته بود جام اتحادیه و لیگ برتر را فتح کند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از واتفورد بود و در نهایت با گل های داوید سیوا، رحیم استرلینگ (دو گل)، گابریل ژسوس (دو گل) و کوین دی بروین، به پیروزی رسید.

این پیروزی، با رکورد 116 ساله بهترین برد در فینال جام حذفی برابری کرد و تردیدی برای کمپانی در مورد بهترین بودن تیمش باقی نگذاشت.

او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، سیتی بهترین تیم دنیاست. اینکه چنین استاندارد بالایی را ایجاد کنید، من در مورد یک سال صحبت نمی کنم، بلکه در مورد دو سال پیاپی حرف می زنم، این یک برتری است.

 

1406993

 

نیمه اول دشوار بود. در نیمه دوم، وقتی دو گل زدیم، آنها جلو آمدند تا ما را پرس کنند و این فضا را برای ما باز کرد و ایجاد موقعیت برای ما قابل دسترس تر شد.

گل زدن آنطور که می گویند آسان نبود اما عجب فصلی، عجب باشگاه فوق العاده ای. این از سرمربی آغاز می شود. ما در ابتدای فصل، یک استاندارد مشخص کردیم و گفتیم که باید بار دیگر تا پایان مسیر برویم، باید یک بار دیگر قهرمان لیگ برتر شویم. این تیم، گروهی از بازیکنان جوان بااستعداد است و البته باکیفیت."

دیدگاه‌ها