کد خبر : 1620666 | 08 تیر 1398 ساعت 16:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم غیرمنتظره چلسی به اتلتیکو در مورد موراتا

باشگاه چلسی بر خلاف انتظار سران اتلتیکو هشدار داده است که یا همین تابستان بند دائمی شدن قرارداد موراتا را باید پرداخت کنند یا او باید به لندن بازگردد.

اولتیماتوم غیرمنتظره چلسی به اتلتیکو در مورد موراتا

به گزارش "ورزش سه"، زمستان گذشته بود که آلوارو موراتا پس از تحمل چند ماه سخت در چلسی، با قراردادی 18 ماهه و قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. موراتا فوتبالش را از اتلتیکو شروع کرده بود و با دریافت پیشنهاد از این باشگاه، در مورد بازگشت تردید نکرد. او یک نیم فصل تقریبا خوب را هم در اتلتیکو پشت سر گذاشت و هدفش دائمی شدن قرارداد با این باشگاه است.

 

 

1415991

 

 

طبق قرارداد، اتلتیکو می تواند تابستان آینده 55 میلیون یورو بابت دائمی شدن قرارداد موراتا پرداخت کند اما این حق برای چلسی محفوظ بود که همین تابستان درخواست دریافت بند دائمی شدن قرارداد موراتا را داشته باشد و طبق ادعای تلگراف، قصد دارد همین کار را انجام دهد.

 

در واقع چلسی در اولتیماتومی غیرمنتظره، به سران اتلتیکو اطلاع داده است که همین تابستان باید 55 میلیون یورو پرداخت کنند؛ در غیر این صورت موراتا باید برگردد. محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی از یک سو و نیز جدایی ادن هازارد و گونسالو ایگواین از سوی دیگر باعث شده تا چلسی نیاز مبرم به بازگشت موراتا داشته باشد. اتلتیکو که برای جذب ژوائو فلیکس باید 126 میلیون یورو پرداخت کند، هرگز انتظار چنین ضرب الاجلی از چلسی را نداشت.

اتلتیکو 126 میلیون یورو برای فلیکس و 55 میلیون یورو برای موراتا باید پرداخت کند و تا همینجا نیز 65 میلیون یورو برای جذب یورنته و لودی هزینه کرده است. همچنین انتظار می رود که آنتوان گریزمان و رودریگو نیز با 120 و 70 میلیون یورو از این باشگاه جدا شوند و پیش از این لوکاس هرناندز نیز با 80 میلیون یورو راهی بایرن شده بود.

 

دیدگاه‌ها