کد خبر : 1609133 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 00:59 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرار یووه از شکست در دربی با گلزنی رونالدو

یوونتوس که قهرمانی اش در رقابت های این فصل سری آ قطعی شده، در دربی شهر تورین مقابل تورینو به تساوی 1-1 رضایت داد.

فرار یووه از شکست در دربی با گلزنی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با گل لوکیچ در دقیقه 18 پیش افتاد اما در فاصله 6 دقیقه به پایان بازی، کریس رونالدو توانست کار را به تساوی بکشد و یووه از این دیدار به یک امتیاز برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 13، ارسال خوب دی سیلوستری، یک موقعیت خوب برای بلوتی ایجاد کرد اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند.

بازی متعادل دنبال می شد که در دقیقه 18، روی اشتباه پیانیچ، تورینو به گل رسید. روی یک پرتاب اوت بود که پیانیچ به راحتی توپ را تقدیم لوکیچ کرد و او هم با یک ضربه بی نقص، تورینو را پیش انداخت.

 

1403088

 

یوونتوسی ها می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما پیش از این ماتوئیدی می‌توانست روی ارسال رونالدو، دروازه تورینو را باز کند، سیریگو با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی او شد.

حملات یوونتوسی ها ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. از جمله در دقیقه 38 که شوت محکم رونالدو دقیقا به جایی رفت که سیریگو حضور داشت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود تورینو به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و اولین موقعیت این نیمه، در دقیقه 55، روی ضربه کرنر پیانیچ، نصیب رونالدو شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند؛ هرچند موقعیت های جدی چندانی روی دروازه تورینو ایجاد نمی کردند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 76، چیزی نمانده بود که تورینو به گل دوم برسد اما بلوتی نتوانست از فرصتی که لوکیچ ایجاد کرده بود، به خوبی استفاده کند.

حملات یوونتوسی ها در دقایق پایانی هم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 84، رونالدو توانست قفل دروازه سیریگو را باز کند. روی یک ارسال خوب از اسپیناتزولا از سمت چپ بود که رونالدو با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم، کار را تمام کرد.

 

1403086

 

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها