کد خبر : 1624879 | 28 تیر 1398 ساعت 19:41 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش 30 درصدی مبلغ قراردادهای پارس جنوبی

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از کاهش 30 درصدی هزینه‌های این تیم برای لیگ نوزدهم خبر داد.

کاهش 30 درصدی مبلغ قراردادهای پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم با هدایت فراز کمالوند خود را برای حضور در لیگ برتر نوزدهم آماده می‌کند. یکی از مسائلی که در این تیم صورت گرفته، صرفه‌جویی مالی است که بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه هزینه‌های مربوط به عقد قرارداد با بازیکنان 30 درصد کاهش یافته است.

بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی در این باره گفت: از نظر مالی نیز تلاش کردیم که صرفه‌جویی اقتصادی را در دستور کار قرار بدهیم و به همین دلیل 30 درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را نسبت به فصل گذشته کاهش داده‌ایم، زیرا پارس‌جنوبی یک تیم متکی بر پتانسیل‌های استانی و بومی است و تلاش کرده‌ایم این تیم که باعث نشاط اجتماعی در شهر جم و استان بوشهر شده و همچنین اوقات فراغت جوانان را به شکل مناسب  پر می‌کند را همچنان در لیگ برتر آماده و سرحال نگه داریم.

 

رضاییان در ادامه گفت و گویش با فارس تاکید کرد: با این حال امیدوارم مسئولان استانی و منطقه‌ای هر چه زودتر منابع مالی را به باشگاه تزریق کنند، زیرا هنوز بابت قراردادهای جدید پولی به بازیکنان پرداخت نشده است و باشگاه پارس‌جنوبی به شدت نیازمند حمایت مسئولان است. سعی کرده‌ایم با حداقل بودجه بهترین تیم را برای شهر جم و استان بوشهر تدارک ببینیم اما نیازمند حمایت مسئولان نیز هستیم.
گفتنی است؛ پارس جنوبی برای حضور در تورنمنت شیراز به این شهر سفر کرده و عصر فردا در نخستین مسابقه مقابل گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها